УВАГА!!!
Виконані завдання для оцінювання викласти у ВАЙБЕР, тел. 097-65-310-36
або на ел. адресу prm2015mrp@gmail.com
або на ел. адресу prm2015mrp@gmail.com
Запитання можна задавати і в коментарях.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 32 за 17 травня 2022 року (вівторок)
Тема: Практичне заняття 8 "Подорож триває або пригадаймо найважливіше"
1. Роздивитися матеріали параграфу 29, с. 203-207.
2. Вибрати і виконати 2 завдання для подорожі (письмово). Вибрати 2 будь-які станції.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 31 за 10 травня 2022 року (вівторок)
Тема: Наука і овіта. Школи й університети на українських теренах. Турбота про здоров'я. Медицина. Аптеки. Спорт.
1. Опрацювати параграф 28, с. 194-201.
2. Виконати завдання (письмово): завдання для пар, с. 200. Підготуйте по два запитання, які стосуються матеріалу параграфу й починаються словами "Чи правда, що..." (одне із запитань передбачає позитивну відповідь "Правда", а інше - заперечну "Неправда").
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 30 за 03 травня 2022 року (вівторок)
Тема: Застосування досягнень науки й техніки у виробництві та його наслідки
1. Опрацювати параграф 27, с. 187-193.
2. Виконати завдання (письмово): завдання 1, с. 189.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 29 за 26 квітня 2022 року (вівторок)
Тема: Місто. Заняття та умови життя населення в українських містах в
минулому і тепер.
1. Опрацювати параграф 26, с. 180-185.
3. Виконати завдання (письмово): завдання 5, с. 185.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 28 за 19 квітня 2022 року (вівторок)
Починаємо вивчення нового розділу.
Розділ 6. Усе має минуле. 5 годин.
Тема: Село. Заняття та умови життя населення в українських селах в
минулому і тепер.
1. Опрацювати параграф 25, с. 172-179.
2. Короткий зміст теми/на що звернути увагу:
3. Перегляньте (на вибір/за бажанням):
відеоурок
відеофрагмент
"Село та місто: у минулому і зараз (5 клас)" (3.42 хв.)
4. Виконати завдання (письмово)
або написати відповідь на запитання "Чим привабливе/непривабливе життя у нашому селі?"
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 27 за 12 квітня 2022 року (вівторок)
Тема: Узагальнення за розділом V "Дослідники історії". Тематичний контроль.
1. Повторити параграфи 21-24, с. 143-171.2. Виконати тести онлайн
1. Повторити параграфи 21-24, с. 143-171.
або використати цей код, відкривши посилання
join.naurok.ua . Код доступу 4299392
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 26 за 05 квітня 2022 року (вівторок)
Тема: Практичне заняття. Наукове і мистецьке осмислення минулого. Художні твори про минуле України.
1. Опрацювати параграф 24, с. 166-171.2. Короткий зміст теми/на що звернути увагу.https://drive.google.com/file/d/1i49HTuZ18zEF5G96R326nc_cO8Xie_tI/view?usp=sharing
3. Переглянути відео"Життя і творчість Лесі Українки" (6.39 хв.)"Обличчя української історії Леся Українка" (4. 42 хв.)
4. Завдання (письмово).
1. Опрацювати параграф 24, с. 166-171.
https://drive.google.com/file/d/1i49HTuZ18zEF5G96R326nc_cO8Xie_tI/view?usp=sharing
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 25 за 29 березня 2022 року (вівторок)
Тема: Історичні праці про Україну та їхні автори: історичні праці ХІХ - початку ХХ століття. "Історія України-Руси" Михайла Грушевського.
Запрошення на Zoom-конференцію у групі "5 клас (діти)":29 березня, 1 урок, 8.30-9.00.Ідентифікатор конференції: 4797305824
1. Опрацювати параграф 23, с. 159-164.2. Виконати письмово на вибір: завдання 3 (з розділу "Оцініть себе") або завдання 1 з розділу "Домашнє завдання".
1. Опрацювати параграф 23, с. 159-164.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 24 за 22 березня 2022 року (вівторок)
Тема: Історичні праці про Україну та їхні автори: козацьі літописи. Літопис Самійла Величка.
Запрошення на Zoom-конференцію у групі "5 клас (діти)":22 березня, 1 урок, 8.30-9.00.Ідентифікатор конференції: 4797305824
1. Опрацювати параграф 22, с. 151-157.2. Виконати письмово: Письмово виконати завдання до гри "Правда-неправда": підготувати 2 запитання, щоб відповідь була "Правда" (позитивна, так) і 2 запитання, щоб відповідь була "Неправда" (негативна, ні)3. Усно (за бажанням): Підготувати розповідь про Івана Сірка. Хто він ?
1. Опрацювати параграф 22, с. 151-157.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 23 за 15 березня 2022 року (вівторок)
Тема: Історичні праці про Україну та їхні автори: руські літописи. "Повість минулих літ" літописця Нестора.
Запрошення на Zoom-конференцію у групі "5 клас (діти)":15 березня, 1 урок, 8.30-9.00.Ідентифікатор конференції: 4797305824
1. Опрацювати параграф 21, с. 143-149.2. Виконати письмово на вибір: завдання 4, с. 149.
1. Опрацювати параграф 21, с. 143-149.
ДОРОГІ УЧНІ!
Із 14 березня 2022 року розпочинаємо дистанційне навчання.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 6 за 12 жовтня 2021 року (вівторок)
Тема: Узагальнення. Тематичний контроль за темою 1 "Відлік часу в історії"
Запрошення на Zoom-конференцію у групі "5 клас (діти)":12 жовтня, 1 урок, 8.30-9.00.Ідентифікатор конференції: 740 8520 7116
1. Для узагальнення матеріалу теми і закріплення вмінь розв'язання хронологічних задач пограйся у гру "За брамою вічності" від Старту до Фінішу. (не забудь записувати вирішення задач на кожній зупинці у зошит).2. Виконай тести за посиланням:
1. Для узагальнення матеріалу теми і закріплення вмінь розв'язання хронологічних задач пограйся у гру "За брамою вічності" від Старту до Фінішу. (не забудь записувати вирішення задач на кожній зупинці у зошит).
3. Для наступного уроку підготуй атлас.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 5 за 05 жовтня 2021 року (вівторок)
Тема: Практичне заняття. Хронологічні задачі.
Запрошення на Zoom-конференцію у групі "5 клас (діти)":5 жовтня, 1 урок, 8.30-9.00.Ідентифікатор конференції: 778 8370 1168
1. Опрацювати параграф 4, с. 28-31.2. Переглянути відео 4. Виконати письмово: Завдання : розв'язати хронологічні задачі на с. 30-31, накресливши до кожної лінію часу та позначивши на ній потрібні дати.
1. Опрацювати параграф 4, с. 28-31.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 4 за 28 вересня 2021 року (вівторок)
Тема: Культурні епохи європейської історії Запрошення на Zoom-конференцію у групі "5 клас (діти)":28 вересня, 1 урок, 8.30-9.00.Ідентифікатор конференції: 779 8695 6313
1. Опрацювати параграф 3, с. 20-27.2. Переглянути відео 4. Виконати письмово: Завдання 2 на с. 27 "Складіть кросворд зі словами...".
1. Опрацювати параграф 3, с. 20-27.
ДОРОГІ УЧНІ!
Із 27 жовтня 2021 року розпочинаємо дистанційне навчання.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 29 за 20 квітня 2021 року (вівторок)
Починаємо вивчення нового розділу.
Розділ 6. Усе має минуле. 5 годин.
Тема: Село. Заняття та умови життя населення в українських селах в
минулому і тепер.
1. Опрацювати параграф 25, с. 172-179.
2. Короткий зміст теми/на що звернути увагу:
3. Перегляньте (на вибір/за бажанням):
відеоурок
відеофрагмент
"Село та місто: у минулому і зараз (5 клас)" (3.42 хв.)
4. Виконати завдання (письмово)
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 28 за 13 квітня 2021 року (вівторок)
Тема: Узагальнення за розділом V "Дослідники історії". Тематичний контроль.
1. Повторити параграфи 21-24, с. 143-171.2. Виконати тести онлайн
1. Повторити параграфи 21-24, с. 143-171.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 27 за 06 квітня 2021 року (вівторок)
Тема: Практичне заняття. Наукове і мистецьке осмислення минулого. Художні твори про минуле України.
1. Опрацювати параграф 24, с. 166-171.2. Короткий зміст теми/на що звернути увагу.https://drive.google.com/file/d/1i49HTuZ18zEF5G96R326nc_cO8Xie_tI/view?usp=sharing
3. Переглянути відео"Життя і творчість Лесі Українки" (6.39 хв.)"Обличчя української історії Леся Українка" (4. 42 хв.)
4. Завдання (письмово).
1. Опрацювати параграф 24, с. 166-171.
https://drive.google.com/file/d/1i49HTuZ18zEF5G96R326nc_cO8Xie_tI/view?usp=sharing
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 26 за 30 березня 2021 року (вівторок)
Тема: Історичні праці ХІХ-початку ХХ ст.
"Історія України-Руси" Михайла Грушевського.
1. Опрацювати параграф 23, с. 159-164.
1. Опрацювати параграф 23, с. 159-164.
2. Короткий зміст теми
https://drive.google.com/file/d/13wZlC4nLavz90sBUaxmffpVpa93x8_uU/view?usp=sharing3. Переглянути відео
(4. 32 хв.)
4. Завдання (письмово).
І варіант.
1. Про яких історичних
діячів дізналися? Яку роль у розвитку
історії як науки відігравав кожен з них? (4 бали).
2. Накресліть лінію часу, позначте вказані дати та розв’яжіть хронологічну задачу. Літописець Нестор —
чернець Києво-Печерського монастиря— завершив роботу над славнозвісним літописом
«Повість минулих літ» у 1113 р. Полічіть, скільки мине років до створення козацького
літопису Самійла Величка (4 бали).
3. Доберіть по троє слів —
іменників, прикметників, дієслів, якими можна схарактеризувати М.
Грушевського (4 бали).
ІІ варіант.
За матеріалами уроку підготуйте кросворд про видатних
українських істориків (не менше 6 запитань – по 2 бали).
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 25 за 16 березня 2021 року (вівторок)
Тема: Козацькі літописи. Літопис Самійла Величка.
1. Опрацювати параграф 22, с. 151-157.
1. Опрацювати параграф 22, с. 151-157.
2. Короткий зміст теми
3. Переглянути відео
"Як історики досліджують козацьку добу". (7.20 хв.)
4. Виконати письмово: Гра «Правда - неправда».
Підготуйте і запишіть по три запитання (усього 6 запитань по 2 бали), які починаються словам "Чи правда, що..." і стосуються козацької доби: три запитання передбачає позитивну відповідь ("Правда"), а інші - заперечну ("Неправда"). Інструкція на с. 156.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 12
Тема: Історичні джерела та їх різновиди
1. Опрацювати параграф 8, с. 58-65.
1. Опрацювати параграф 8, с. 58-65.
2. Переглянути відео
Історичні джерела (3. 53 хв.)
Історичні джерела (2. 59 хв.)
Археологія. Речові історичні джерела. Музеї (1. 36 хв.)
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 8 за 03 листопада 2020 (вівторок)
Тема: Україна на картах (мапах) упродовж історії
1. Опрацювати параграф 6, с. 42-50.
2. Що обов*язково треба знати? (Опорний конспект до теми).
1. Опрацювати параграф 6, с. 42-50.
2. Що обов*язково треба знати? (Опорний конспект до теми).
Територіальні межі (кордони):
- Київської держави
- Королівства Руського (Галицько-Волинської держави)
- Козацької республіки /Війська Запорозького/Гетьманщини та їх зміни
- Терени творення нової України.
3.Виконайте завдання (за бажанням).
Намалюйте історичну карту казкової країни.
Придумайте назву цієї країни, надпишіть на карті назви
історико-географічних регіонів, міст, річок, гір.
Позначте на карті зміни території країни, переселення народів.
Оформіть легенду карти.
Немає коментарів:
Дописати коментар