"9 клас. Історія України. Українське образотворче мистецтво та архітектура в другій половині 19 - 20" (Олег Харченко, 13.22 хв.)
"Всесвітня історія 9 клас Освіта, наука, технічний прогрес і культура в період «довгого» XIX ст." (20.05 хв.)
"Всесвітня історія 9 клас РОЗВИТОК КУЛЬТУРИ ТА ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.)" (9.33 хв.)
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 27 за 22 квітня 2021 року (четвер)
УРОК № 27 за 22 квітня 2021 року (четвер)
Починаємо вивчати розділ ІV - 2 години
"Міжнародні відносини
(друга половина ХІХ - початок ХХ ст.)"
Тема: Міжнародні відносини наприкінці ХІХ - на початку ХХ ст.
1. Опрацювати параграф 22, с190-197 або опорний конспект.
2. Опорний конспект до теми.
3. Переглянути онлайн-урок
4. Переглянути відео на вибір/за бажанням:
9 клас "Всесвітня історія. Міжнародні відносини в останній третині 19 - на початку 20 ст. (частина 2)" (14.53 хв.)
5. Виконати завдання (письмово).
ІІІ рівень - завд. 7, с. 198. ІV рівень - завд. 6, с. 198.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 47 за 19 квітня 2021 року (понеділок)
УРОК № 47 за 19 квітня 2021 року (понеділок)
Починаємо вивчати розділ VІІ - 5 годин
"Повсякденне життя та культура України в середині ХІХ - на початку ХХ ст."
Тема: Вплив процесів модернізації на суспільне життя українців.
Освіта. Наука.
1. Опрацювати параграф 29 підручника, с. 212-218 або опорний конспект.
2. Опорний конспект до теми.
3. Переглянути онлайн-урок
9 клас. "Історія України. Освіта, наука" (30.58 хв.)
4. Переглянути відео на вибір/за бажанням:
- "9 клас. Історія України. Розвиток освіти й науки" (10.45 хв.)
(9.29 хв.)
5. Виконати завдання (письмово).
Визначити причини, які сприяли й перешкоджали українізації системи освіти.
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 26 за 15 квітня 2021 року (четвер)
УРОК № 26 за 15 квітня 2021 року (четвер)
Тема: Узагальнення знань за розділом ІІІ "Модернізація країн Європи та
Америки в останній третині ХІХ - на початку ХХ ст."
Тематичний контроль.
1. Повторити розділ ІІІ, параграфи 12-21, с. 107-185 або опорні конспекти.
2. Опрацювати "Узагальнення до розділу ІІІ", с. 186-188.
3. Тематичний контроль. Виконати тести онлайн.
Або використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
Код доступу 3416780
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 46 за 12 квітня 2021 року (понеділок)
УРОК № 46 за 12 квітня 2021 року (понеділок)
Тема: Узагальнення знань за розділом VІ "Україна на початку ХХ століття перед викликами модернізації". Тематичний контроль.
1. Повторити розділи VІ-VІІ "Україна на початку ХХ століття перед викликамимодернізації", параграфи 22 - 28, с. 161-210 або опорні конспекти з теми.
2. Опрацювати узагальнення до розділів VІ-VІІ, с. 190, 211.
3. Тематичний контроль. Виконати тести онлайн.
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 25 за 8 квітня 2021 року (четвер)
УРОК № 25 за 8 квітня 2021 року (четвер)
Тема: Спроби модернізації Османської імперії
1. Опрацювати параграф 21, с175-178 або опорний конспект.
2. Опорний конспект до теми.
3. Переглянути онлайн-урок
4. Переглянути відео (коротко)
5. Виконати практичну роботу на тему:
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 45 за 05 квітня 2021 року (понеділок)
УРОК № 45 за 05 квітня 2021 року (понеділок)
Тема: Радикалізація настроїв українства. Буковина та Закарпаття на початку ХХ ст. Практичне заняття.
1. Опрацювати параграф 28 підручника, с. 203-208 або опорний конспект.
1. Опрацювати параграф 28 підручника, с. 203-208 або опорний конспект.
2. Опорний конспект до теми.
2. Виконати практичну роботу на тему:
"Ідеї автономії та самостійності в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини/Галичи"
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 24 за 1 квітня 2021 року (четвер)
УРОК № 24 за 1 квітня 2021 року (четвер)
Тема: Китай в другій половині ХІХ - на початку ХХ ст.
1. Опрацювати параграф 20, с.168-175 або опорний конспект.
2. Опорний конспект до теми.
3. Переглянути відео
"Китай у другій половині ХІХ - на початку ХХ ст." (7.45) або...
4. Переглянути онлайн-урок.
5. Виконати завдання (письмово).
Проаналізувавши документ на с. 173, поясніть, яку мету переслідувала британська Ост-Індська компанія та західні держави, постачаючи в Китай дешевий опіум.
Зробіть висновок про те, як вплинула політика європейських держав на становище Китаю.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 44 за 29 березня 2021 року (понеділок)
УРОК № 44 за 29 березня 2021 року (понеділок)
Тема: Господарське, політичне й національно-культурне життя Західної України на початку ХХ ст.
1. Опрацювати параграфи 26-27 підручника, с. 191-197, 197-203 обо опорний конспект.
2. Опорний конспект до теми.
1. Опрацювати параграфи 26-27 підручника, с. 191-197, 197-203 обо опорний конспект.
2. Опорний конспект до теми.
3. Переглягути відео
4. Завдання (письмово на вибір)
завд. І-ІІ рівнів: завд. 1, с. 202
завд. ІІІ рівня: завд. 7, с.197 або завд. 6, с. 203
завд. ІV рівня: завд. 8 с. 197 або завд. 7. с. 203.
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 23 за 18 березня 2021 року (четвер)
УРОК № 23 за 18 березня 2021 року (четвер)
Тема: Японія в другій половині ХІХ - на початку ХХ ст.
1. Опрацювати параграф 19, с. 161-168.
2. Опорний конспект до теми
3. Переглянути відео "Доба Мейдзі" (13.32 хв.)
4. Переглянути онлайн-урок.
5. Виконати завдання. Заповнити таблицю "Реформи 70-80-х років в Японії" з колонками: 1) назва реформ 2) суть реформи 3) наслідки. Порівняти із реформами 60-70-х років в Росії, зробити висновок.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 43 за 15 березня 2021 року (понеділок)
УРОК № 43 за 15 березня 2021 року (понеділок)
Тема: Господарське, політичне й культурне життя України в 1907-1914 рр.
1. Опрацювати параграф 25 підручника, с. 181-187 обо опорний конспект.
2. Опорний конспект до теми.
1. Опрацювати параграф 25 підручника, с. 181-187 обо опорний конспект.
2. Опорний конспект до теми.
3. Переглягути відео
(8.03 хв.)
4. Виконати письмово (на вибір):
завд. І-ІІ рівнів:
Визначте внутрішньо- та зовнішньополітичні причини, що
спонукали російський уряд проводити аграрну реформу.
завд. ІІІ рівня:
Проаналізуйте особливості українського національно-культурного руху в
1907-1914 рр.
завд. ІV рівня:
«Загалом столипінська аграрна реформа в Україні
пройшла успішно», — стверджують деякі історики. Що вони мають на увазі, а чого
не враховують?
27. "Українське театральне та музичне мистецтво в др. пол. ХІХ ст. (укр.) Історія України нового часу"
4. 30 хв.
3. 59 хв.
22. Суспільно-політичний рух на Західній Україні в 50-60 рр. ХІХ ст. (укр.) Історія України нового часу 4. 13 хв.
21. Суспільно-політичний рух в Україні в 70-х-90-х рр. ХІХ ст. (укр.) Історія України нового часу 5.19 хв.
20. Суспільно-політичний рух в Україні в 50-х-60-х рр. ХІХ ст. (укр.) Історія України нового часу 4. 38 хв.
19. Зміни в соціальній структурі суспільства в др. пол. ХІХ ст. (укр.) Історія України нового часу 7. 11 хв.
17. Розвиток промисловості в Наддніпрянщині в др. пол. ХІХ ст. (укр.) Історія України нового часу 5.06 хв.
13. Українська література, музика, драматургія XVIII-пер.пол. XIX ст. (укр.) Історія України нового часу
5.
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 12 за 01 грудня 2020 (вівторок)
УРОК № 12 за 01 грудня 2020 (вівторок)
Тема: Обєднання Німеччини та Італії
1. Опрацювати параграфи 7-8, с. 70-81.
3. Переглянути презентацію
"Італія, Об'єднання Італії, кінець 19 ст. " (3. 48 хв.)
"Об’єднання Італії" (3.16 хв.)
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 11 за 24 листопада 2020 (вівторок)
УРОК № 11 за 24 листопада 2020 (вівторок)
Тема: "Весна народів"
1. Опрацювати параграф 6, с. 63-69.
1. Опрацювати параграф 6, с. 63-69.
2. Переглянути презентацію
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 24 за 26 листопада 2020 (четвер)
УРОК № 24 за 26 листопада 2020 (четвер)
Тема: Ліквідація кріпацтва та реформи 1860-1970-х років
1.Опрацювати параграф 13, с. 98-103.
2. Переглянути відео
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 23 за 23 листопада 2020 (понеділок)
УРОК № 23 за 23 листопада 2020 (понеділок)
Розділ 4. Українські землі у складі Російської імперії в
другій половини XIX століття
Тема: Українське питання в контексті міжнародних відносин.Східна (Кримська війна) 1853-1856 рр.
1.Опрацювати параграф 12, с. 92-97.
2. Переглянути відео "Кримська війна 1853-1856 р."
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 21 за 19 листопада 2020 (четвер)
1.Опрацювати матеріал с. 89-90.
УРОК № 21 за 19 листопада 2020 (четвер)
Тема: Повсякденне життя. Становище жінки.
1.Опрацювати матеріал с. 89-90.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 20 за 16 листопада 2020 (понеділок)
1.Опрацювати параграф 11, с. 83-88.
2. Переглянути відео "Українське мистецтво кінця XVIII - пер. пол. XIX ст. Історія України нового часу" (7.15 хв.)
УРОК № 20 за 16 листопада 2020 (понеділок)
Тема: Музика, театр, образотворче мистецтво, архітектура.
1.Опрацювати параграф 11, с. 83-88.
2. Переглянути відео "Українське мистецтво кінця XVIII - пер. пол. XIX ст. Історія України нового часу" (7.15 хв.)
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 19 за 12 листопада 2020 (четвер)
1.Опрацювати параграф 10, с. 77-83.
2. Переглянути відео "Українська література, музика, драматургія XVIII - пер. пол. XIX ст. Історія України нового часу" (1-6.62 хв.)
УРОК № 19 за 12 листопада 2020 (четвер)
Тема: Розвиток української літератури.
1.Опрацювати параграф 10, с. 77-83.
2. Переглянути відео "Українська література, музика, драматургія XVIII - пер. пол. XIX ст. Історія України нового часу" (1-6.62 хв.)
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 18 за 09 листопада 2020 (понеділок)
1.Опрацювати параграф 9, с. 71-77.
2. Переглягути відео "Освіта й наука в Україні в к. XVIII - пер. пол. XIX ст. Історія України нового часу" (5.39 хв.)
УРОК № 18 за 09 листопада 2020 (понеділок)
Розділ 3. Повсякденне життя та культура України
кінця XVIII - першої половини XIX століття
Тема: Умови розвитку культури. Освіта і наука.
1.Опрацювати параграф 9, с. 71-77.
2. Переглягути відео "Освіта й наука в Україні в к. XVIII - пер. пол. XIX ст. Історія України нового часу" (5.39 хв.)
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 17 за 05 листопада 2020 (четвер)
УРОК № 17 за 05 листопада 2020 (четвер)
Тема: Узагальнення за розділом ІІ "Українські землі у складі Австрійської імперії наприкінці ХVІІІ - у першій половині ХІХ століття"
Тематичний контроль.
1. Повторити розділ ІІ, параграфи 6-8, с. 50-69.
2. Опрацювати "Узагальнення до розділу ІІ", с. 70.
1. Повторити розділ ІІ, параграфи 6-8, с. 50-69.
2. Опрацювати "Узагальнення до розділу ІІ", с. 70.
3. Виконати тести онлайн.
УРОК № 8 за 03 листопада 2020 (вівторок)
Тема: Індустріальна революція у країнах Західної Європи та її наслідки. Практична робота
1. Опрацювати параграф 3, с. 36-43.
2. Опорний конспект до теми.
1. Опрацювати параграф 3, с. 36-43.
2. Опорний конспект до теми.
3. Переглянути відеоурок "Початок становлення індустріального суспільства"
(10.50 хв.)
Практичне заняття 2.
Тема: "Наслідки індустріальної революції"
Мета: на підставі аналізу наведеного тексту визначити, які
зміни відбувалися в повсякденному житті різних верств населення тогочасної Європи.
1. Опрацювати матеріали Практичного заняття 2 підручника на с. 44-49або в скороченому варіанті за посиланням:2. Дати відповіді на запитання до документів.3. Зробити висновок відповідно до теми заняття.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 16 за 02 листопада 2020 (понеділок)
Мета:визначити значення альманаху «Русалка Дністровая» для розгортання українського національного руху на західноукраїнських землях.
УРОК № 16 за 02 листопада 2020 (понеділок)
Тема: Європейська революція 1848-1849 рр. в українських регіонах Австрійської імперії. Практична робота
1. Опрацювати параграф 8, с. 62-67.
2. Опорний конспект до теми.
1. Опрацювати параграф 8, с. 62-67.
2. Опорний конспект до теми.
3. Переглягути відео "Національний рух у західноукраїнських землях під час революції 1848 р." (15. 24 хв.)
- відео коротко "Весна народів, бунти і революції в Європі" (5. 38 хв.)
- відео «Весна Народів» у Європі. 1848-ий рік від "Історичної правди" (6. 46 хв.)
- відео "Історія України. ЗНО-2021. Тема 13. Українські землі у складі Астрійської імперії в першій половині XIX століття" (12.48 хв.)
4. Виконати завдання 8 або 9 письмово (на вибір), с. 67.
Завдання 8. Порівняйте національну програму й конкретні справи Головної руської
ради.
Завдання 9. Поясніть, у чому полягає суперечливість подій: австрійський цісар
скасовує панщину, а селяни піднімаються на повстання.
Практичне заняття 2.
Тема: "Альманах "Русалка Дністровая""
Мета:визначити значення альманаху «Русалка Дністровая» для розгортання українського національного руху на західноукраїнських землях.
1. Ознайомтеся із запропонованим матеріалом і виконайте
завдання.
https://drive.google.com/file/d/1nu70Sro6YaM1yTUuunuFwgS6xLeTFo5p/view?usp=sharing
2. Сформулюйте висновки відповідно до мети заняття.
Письмові завдання і практичну роботу сфотографувати і скинути у вайбер
https://drive.google.com/file/d/1nu70Sro6YaM1yTUuunuFwgS6xLeTFo5p/view?usp=sharing
2. Сформулюйте висновки відповідно до мети заняття.
Письмові завдання і практичну роботу сфотографувати і скинути у вайбер
8.
Атлас. Історія України 9 клас.
https://history.vn.ua/atlas/atlas-ukraine-history-9-class-2013/
Атлас. Всесвітня історія 9 клас.
Наполеонівські війни. 3D
https://ua.mozaweb.com/lexikon.php?cmd=getlist&let=3D&sid=TOR
Немає коментарів:
Дописати коментар