Дистанційне навчання 5 клас

УВАГА!!!

Виконані завдання для оцінювання викласти у ВАЙБЕР, тел. 097-65-310-36 
або  на ел. адресу        prm2015mrp@gmail.com
Запитання можна задавати і в коментарях.


ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 32      за 17 травня 2022 року (вівторок)


Тема: Практичне заняття 8 "Подорож триває або пригадаймо найважливіше"

1. Роздивитися матеріали параграфу 29, с. 203-207.
2. Вибрати і виконати 2 завдання для подорожі (письмово). Вибрати 2 будь-які станції.



ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 31      за 10 травня 2022 року (вівторок)

                        
Тема: Наука і овіта. Школи й університети на українських теренах. Турбота про здоров'я. Медицина. Аптеки. Спорт.

1. Опрацювати параграф 28, с. 194-201.
2. Виконати завдання (письмово): завдання для пар, с. 200. Підготуйте по два запитання, які стосуються матеріалу параграфу й починаються словами "Чи правда, що..." (одне із запитань передбачає позитивну відповідь "Правда", а інше - заперечну "Неправда").



ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 30      за 03 травня 2022 року (вівторок)

                        
Тема: Застосування досягнень науки й техніки у виробництві та його наслідки

1. Опрацювати параграф 27, с. 187-193.
2. Виконати завдання (письмово): завдання 1, с. 189.



ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 29      за 26 квітня 2022 року (вівторок)

                        
Тема: Місто. Заняття та умови життя населення в українських містах  в        
           минулому і тепер.

1. Опрацювати параграф 26, с. 180-185.
2. Переглянути відео "Місто" 8,54 хв.
3. Виконати завдання (письмово): завдання 5, с. 185.



ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 28      за 19 квітня 2022 року (вівторок)

                        Починаємо вивчення нового розділу.
Розділ 6. Усе має минуле. 5 годин. 
   
Тема: Село. Заняття та умови життя населення в українських селах в        
           минулому і тепер.

1. Опрацювати параграф 25, с. 172-179.
2. Короткий зміст теми/на що звернути увагу:
3. Перегляньте (на вибір/за бажанням):
відеоурок
відеофрагмент
4. Виконати завдання (письмово)
або написати відповідь на запитання "Чим привабливе/непривабливе життя  у нашому селі?"



ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 27      за 12 квітня 2022 року (вівторок)


Тема:  Узагальнення за розділом V "Дослідники історії".
            Тематичний контроль.

1. Повторити параграфи 21-24, с. 143-171.
2. Виконати тести онлайн

або використати цей код, відкривши посилання
join.naurok.ua
 .  Код доступу 
4299392

 
 


ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 26      за  05 квітня 2022 року (вівторок)


Тема:  Практичне заняття. 
            Наукове і мистецьке осмислення минулого.   
            Художні твори про минуле України.

1. Опрацювати параграф 24, с. 166-171.
2. Короткий зміст теми/на що звернути увагу.
https://drive.google.com/file/d/1i49HTuZ18zEF5G96R326nc_cO8Xie_tI/view?usp=sharing
3. Переглянути відео
4. Завдання (письмово). 

https://drive.google.com/file/d/1i49HTuZ18zEF5G96R326nc_cO8Xie_tI/view?usp=sharing



ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 25      за  29 березня 2022 року (вівторок)

Тема:  Історичні праці про Україну та їхні автори: історичні праці ХІХ - початку ХХ століття. "Історія України-Руси" Михайла Грушевського. 

Запрошення на Zoom-конференцію у групі "5 клас (діти)":
29 березня, 1 урок, 8.30-9.00.
Ідентифікатор конференції: 4797305824


1. Опрацювати параграф 23, с. 159-164.
2. Виконати письмово на вибір: завдання 3 (з розділу "Оцініть себе") або завдання 1 з розділу "Домашнє завдання". 



ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 24      за  22 березня 2022 року (вівторок)

Тема:  Історичні праці про Україну та їхні автори: козацьі літописи. Літопис Самійла Величка. 

Запрошення на Zoom-конференцію у групі "5 клас (діти)":
22 березня, 1 урок, 8.30-9.00.
Ідентифікатор конференції: 4797305824


1. Опрацювати параграф 22, с. 151-157.
2. Виконати письмово: Письмово виконати завдання до гри "Правда-неправда": підготувати 2 запитання, щоб відповідь була "Правда" (позитивна, так) і 2 запитання, щоб відповідь була "Неправда" (негативна, ні)
3. Усно (за бажанням): Підготувати розповідь про Івана Сірка. Хто він ?




ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 23      за  15  березня 2022 року (вівторок)

Тема:  Історичні праці про Україну та їхні автори: руські літописи. "Повість минулих літ" літописця Нестора. 

Запрошення на Zoom-конференцію у групі "5 клас (діти)":
15 березня, 1 урок, 8.30-9.00.
Ідентифікатор конференції: 4797305824


1. Опрацювати параграф 21, с. 143-149.
2. Виконати письмово на вибір: завдання 4, с. 149.




  ДОРОГІ УЧНІ!
Із 14 березня 2022 року розпочинаємо дистанційне навчання.



ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 6      за  12 жовтня 2021 року (вівторок)


Тема:  Узагальнення. Тематичний контроль за темою 1 "Відлік часу в історії"

Запрошення на Zoom-конференцію у групі "5 клас (діти)":
12 жовтня, 1 урок, 8.30-9.00.
Ідентифікатор конференції: 740 8520 7116


1. Для узагальнення матеріалу теми і закріплення вмінь розв'язання хронологічних задач пограйся у гру "За брамою вічності" від Старту до Фінішу. (не забудь записувати вирішення задач на кожній зупинці у зошит).
2. Виконай тести за посиланням:

3. Для наступного уроку підготуй атлас.




ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 5      за  05 жовтня 2021 року (вівторок)


Тема:  Практичне заняття. Хронологічні задачі. 

Запрошення на Zoom-конференцію у групі "5 клас (діти)":
5 жовтня, 1 урок, 8.30-9.00.
Ідентифікатор конференції: 778 8370 1168


1. Опрацювати параграф 4, с. 28-31.
2. Переглянути відео  
4. Виконати письмово: Завдання : розв'язати хронологічні задачі на с. 30-31, накресливши  до кожної лінію часу та позначивши на ній потрібні дати.




ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 4      за  28 вересня 2021 року (вівторок)


Тема:  Культурні епохи європейської історії
 
Запрошення на Zoom-конференцію у групі "5 клас (діти)":
28 вересня, 1 урок, 8.30-9.00.
Ідентифікатор конференції: 779 8695 6313

1. Опрацювати параграф 3, с. 20-27.
2. Переглянути відео  
4. Виконати письмово: Завдання 2 на с. 27 "Складіть кросворд зі словами...".
 



  ДОРОГІ УЧНІ!
Із 27 жовтня 2021 року розпочинаємо дистанційне навчання.






ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 29      за 20 квітня 2021 року (вівторок)

                        Починаємо вивчення нового розділу.
Розділ 6. Усе має минуле. 5 годин. 
   
Тема: Село. Заняття та умови життя населення в українських селах в        
           минулому і тепер.

1. Опрацювати параграф 25, с. 172-179.
2. Короткий зміст теми/на що звернути увагу:
3. Перегляньте (на вибір/за бажанням):
відеоурок
відеофрагмент
4. Виконати завдання (письмово)



ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 28      за 13 квітня 2021 року (вівторок)


Тема:  Узагальнення за розділом V "Дослідники історії".
            Тематичний контроль.

1. Повторити параграфи 21-24, с. 143-171.
2. Виконати тести онлайн

або використати цей код, відкривши посилання
join.naurok.ua
Код доступу 
4505177

 
 


ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 27      за 06 квітня 2021 року (вівторок)


Тема:  Практичне заняття. 
            Наукове і мистецьке осмислення минулого.   
            Художні твори про минуле України.

1. Опрацювати параграф 24, с. 166-171.
2. Короткий зміст теми/на що звернути увагу.
https://drive.google.com/file/d/1i49HTuZ18zEF5G96R326nc_cO8Xie_tI/view?usp=sharing
3. Переглянути відео
4. Завдання (письмово). 

https://drive.google.com/file/d/1i49HTuZ18zEF5G96R326nc_cO8Xie_tI/view?usp=sharing




ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 26      за 30 березня 2021 року (вівторок)


Тема:  Історичні праці ХІХ-початку ХХ ст. 
           "Історія України-Руси" Михайла Грушевського. 

1. Опрацювати параграф 23, с. 159-164.
2. Короткий зміст теми
https://drive.google.com/file/d/13wZlC4nLavz90sBUaxmffpVpa93x8_uU/view?usp=sharing
3. Переглянути відео
(4. 32 хв.)
4. Завдання (письмово). 
І варіант.
1. Про яких історичних діячів дізналися? Яку роль у розвитку історії як науки відігравав кожен з  них? (4 бали).
2. Накресліть лінію часу, позначте вказані дати та розв’яжіть хронологічну задачу.  Літописець Нестор — чернець Києво-Печерського монастиря— завершив роботу над славнозвісним літописом «Повість минулих літ» у 1113 р. Полічіть, скільки мине років до створення козацького літопису Самійла Величка (4 бали).
3. Доберіть по троє слів — іменників, прикметників, дієслів, якими можна схарактеризувати М. Грушевського (4 бали).
ІІ варіант.
За матеріалами уроку підготуйте кросворд про видатних українських істориків (не менше 6 запитань – по 2 бали).




ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 25      за 16 березня 2021 року (вівторок)


Тема:  Козацькі літописи. Літопис Самійла Величка. 

1. Опрацювати параграф 22, с. 151-157.
2. Короткий зміст теми
3. Переглянути відео  
4. Виконати письмово: Гра «Правда - неправда».
Підготуйте і запишіть по три запитання (усього 6 запитань по 2 бали), які починаються словам "Чи правда, що..." і стосуються козацької доби: три запитання передбачає позитивну відповідь ("Правда"), а інші - заперечну ("Неправда"). Інструкція на с. 156.

       

ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 12    


Тема:  Історичні джерела та їх різновиди 

1. Опрацювати параграф 8, с. 58-65.
2. Переглянути відео  





ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 8    за  03 листопада 2020  (вівторок)


Тема: Україна на картах (мапах) упродовж історії 

1. Опрацювати параграф 6, с. 42-50.
2. Що обов*язково треба знати? (Опорний конспект  до теми).
Територіальні межі (кордони):
- Київської держави
Королівства Руського (Галицько-Волинської держави)
- Козацької республіки /Війська Запорозького/Гетьманщини та їх зміни
- Терени творення нової України.

          3.Виконайте завдання (за бажанням).

        Намалюйте історичну карту казкової країни. 

        Придумайте назву цієї країни, надпишіть на карті назви 

        історико-географічних регіонів, міст, річок, гір. 

        Позначте на карті зміни території країни, переселення народів. 

        Оформіть легенду карти.

Немає коментарів:

Дописати коментар