Уроки Музи Кліо - історія України, колекція відеоуроків
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 34 22 травня 2025 року (четвер)
Тема: Практична робота № 5. Зародження в ХІХ ст. масової культури / масового виробництва.Завдання:
1. Що таке масова культура?
2. Назвіть приклади проявів масової культури / масового виробництва в тогочасному суспільстві (використайте Матеріали до практичного заняття 5 (текст, ілюстрації), с. 211-216).
3. Визначте спільні й відмінні риси мистецтва і масової культури, з’ясуйте значення обох явищ для розвитку суспільства.
Переглянути відео:
УРОК № 34 22 травня 2025 року (четвер)
Завдання:
1. Що таке масова культура?
2. Назвіть приклади проявів масової культури / масового виробництва в тогочасному суспільстві (використайте Матеріали до практичного заняття 5 (текст, ілюстрації), с. 211-216).
3. Визначте спільні й відмінні риси мистецтва і масової культури, з’ясуйте значення обох явищ для розвитку суспільства.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 52 21 травня 2025 року (середа)
УРОК № 52 21 травня 2025 року (середа)
Тема: Наш край (Кіровоградщина ) в другій половині ХІХ - на початку ХХ століття.
1. Переглянути та опрацювати презентацію 2. Підготувати усну розповідь з інтернет-джерел про дві найпривабливіші (на вашу думку) пам'ятки м. Кропивницького.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 51 20 травня 2025 року (вівторок)
УРОК № 51 20 травня 2025 року (вівторок)
Тема: Узагальнення за розділом VІІ "Повсякденне життя та культура України в середині ХІХ - на початку ХХ століття". Тематичний контроль.
1. Опрацювати Узагальнення до розділу VІІІ «Повсякденне життя та культура України в середині ХІХ - на початку ХХ ст." с. 236.2. Повторити розділ VІІІІ, параграфи 29-31, с. 242-235.3. Тематичний контроль. Виконати тести онлайн за покликанням.
Тема: Узагальнення за розділом VІІ "Повсякденне життя та культура України в середині ХІХ - на початку ХХ століття". Тематичний контроль.
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 33 15 травня 2025 року (четвер)
Тема: Література та мистецтво. Зародження масової культури. Масове виробництво. Науково-технічна революція зламу ХІХ–ХХ ст. та її вплив на людину й суспільство. Зміни у вигляді міст і сіл. Одяг. Індустріальні та традиційні суспільства. Емансипація
1. Опрацювати параграф 23 підручника, пункти 3-4, с. 206-210.
УРОК № 33 15 травня 2025 року (четвер)
2. Переглянути відео:"Розвиток культури ХІХ - початок ХХ ст." (23,35 хв.)
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 50 14 травня 2025 року (середа)
Тема: Практична робота №7. На основі аналізу доступних джерел укласти історичний портрет українського мецената другої половини ХІХ - початку ХХ століття.
Мета: оцінити діяльність українських меценатів, як громадянський виклик офіційній політиці Петербурга; охарактеризувати внесок найвідоміших українськиї меценатів в культуру; розвивати в учнів навички самостійної роботи, вміння аналізувати, робити висновки та порівняння; виховувати добро та милосердя.
Завдання1. Визначити родовід Терещенів, Симиренків, Яхненків (один на вибір).2. Визначити роль українських меценатів в розвитку культури.3. Що найбільше вразило в діяльності українських меценатів?
УРОК № 50 14 травня 2025 року (середа)
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 49 13 травня 2025 року (вівторок)
Тема: Повсякдення села та міста.
Громада як форма організації сільського населення, відмінність української сільської громади від російської общини. Заняття та умови праці селян і містян. Дозвілля й розваги. Зовнішній вигляд мешканців села і міста. Етнічне й конфесійне розмаїття міського населення.
1. Переглянути презентацію 2. Опрацювати п. 4 параграфа 231 підручника, "Зміни в міській і сільській забудові"с. 230-231.
УРОК № 49 13 травня 2025 року (вівторок)
3. Переглянути відео:"Урок 18 Українське село і місто у 18 19 ст" (0,48 хв.)
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 32 08 травня 2025 року (четвер)
Починаємо вивчати розділ V - 4 години"Розвиток культури та повсякденне життя (кінець ХVІІІ - початок ХХ ст.)"
Тема: Урізноманітнення
форм і напрямів освіти. Університет як автономна інституція. Поява вищих
навчальних закладів технічного профілю. Наукові
й технічні досягнення.
УРОК № 32 08 травня 2025 року (четвер)
1. Опрацювати параграф 23 підручника, пункти 1-2, с. 202-206.2. Переглянути відео:"Всесвітня історія 9 клас РОЗВИТОК КУЛЬТУРИ ТА ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.)" (до 4,14 хв.)"Всесвітня історія 9 клас. Освіта, наука, технічний прогрес і культура в період «довгого» XIX ст." (до 9,30 хв.)"Розвиток освіти, науки і техніки" (32,10 хв.)
"Розвиток науки і техніки у 19 столітті." (19,58 хв.)
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 48 07 травня 2025 року (середа)
УРОК № 48 07 травня 2025 року (середа)
Тема: Участь церкви (релігійних
організацій) і духівництва у формуванні основ новочасного українського
суспільства. Розширення просторів світського життя
(секуляризація).
Зміни в поглядах на становище жінки.
Опіка над здоров’ям і медичні служби.
Зміни у світосприйнятті та відчутті людиною простору.
Поява нових видів транспорту (потяги, трамваї, автомобілі).
Поява нових засобів спілкування (телеграф, телефон) та поширення інформації (преса).
Облаштування громадського простору (брукування, освітлення вулиць тощо).
Нові види мистецтва (фотографія і кінематограф).
3. Переглянути відео:4. Завдання: заповнити ФБ-сторінку від імені Андрея Шептицького за шаблоном Шаблон діяча
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 47 06 травня 2025 року (вівторок)
Тема: Реалізм другої половини ХІХ ст. як світоглядна і культурно-мистецька течія. Український модерн і ранній модернізм (авангардизм) зламу ХІХ–ХХ ст. у образотворчому мистецтві, архітектурі. Поява
будівель громадського призначення: вокзали, криті ринки, театри. Меценатство.
1. Опрацювати параграф 31 підручника, с. 225-231.2. Переглянути відео:"9 клас. Історія України. Українське образотворче мистецтво та архітектура в другій половині 19 - 20" (Олег Харченко, 13,22 хв.)
УРОК № 47 06 травня 2025 року (вівторок)
1. Опрацювати параграф 31 підручника, с. 225-231.
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 31 01 травня2025 року (четвер)
Тема: Узагальнення за розділом ІV «Міжнародні відносини (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.)". Тематичний контроль. 1. Опрацювати Узагальнення до розділу ІV «Міжнародні відносини (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.)" с. 198-200.2. Повторити розділ ІV, параграф 22, с. 190-198.3. Тематичний контроль. Виконати тести онлайн за покликанням.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 46 30 квітня 2025 року (середа)
Тема: Реалізм другої половини ХІХ ст. як світоглядна і
культурно-мистецька течія. Український модерн і ранній модернізм (авангардизм)
зламу ХІХ–ХХ ст. у літературі
1. Опрацювати параграф 30 підручника, с. 218-225.2. Переглянути відео:
УРОК № 46 30 квітня 2025 року (середа)
1. Опрацювати параграф 30 підручника, с. 218-225.
"Розвиток культури ХІХ - початок ХХ ст." Література, мистецтво (23,35 хв.) К. Голобородов
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 45 29 квітня 2025 року (вівторок)
Починаємо вивчати розділ VІІ - 8 годин"Повсякденне життя та культура України в середині ХІХ - на початку ХХ ст."
Тема: Вплив процесів модернізації на суспільне життя українців. Освіта. Наука.
Урізноманітнення форм і
напрямів освіти: гімназійна освіта, поява навчальних закладів технічного
профілю, приватні навчальні заклади. Боротьба за створення українського
університету у Львові. Розвиток наукових досліджень. Наукові товариства.
1. Опрацювати параграф 29 підручника, с. 212-218 або опорний конспект.2. Опорний конспект до теми.3. Переглянути онлайн-урок9 клас. "Історія України. Освіта, наука" (30.58 хв.)
4. Переглянути відео на вибір/за бажанням:- "9 клас. Історія України. Розвиток освіти й науки" (10.45 хв.)
(9.29 хв.)
"Вплив процесів модернізації на суспільне життя українців, зміни у світовідчуття світу." (22,42 хв.)
5. Виконати завдання (письмово).Визначити причини, які сприяли й перешкоджали українізації системи освіти.
УРОК № 45 29 квітня 2025 року (вівторок)
1. Опрацювати параграф 29 підручника, с. 212-218 або опорний конспект.
ВСЕСВІТНЯ СТОРІЯ УРОК № 30 24 квітня 2025 року (четвер)
Тема: Практична робота № 4.Міжнародні відносини на початку ХХ ст.
Ознайомтеся з фрагментами документів, текстів, ілюстраціями та підготуйте відповіді на запитання.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 44 23 квітня 2025 року (середа)
Тема: Узагальнення знань за розділом VІ "Україна на початку ХХ століття перед викликами модернізації". Тематичний контроль.
1. Повторити розділи VІ-VІІ "Україна на початку ХХ століття перед викликамимодернізації", параграфи 22 - 28, с. 161-210 або опорні конспекти з теми.2. Опрацювати узагальнення до розділів VІ-VІІ, с. 190, 211.3. Тематичний контроль. Виконати тести онлайн.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 43 22 квітня 2025 року (вівторок)
Тема: Практичне заняття № 6. Порівняльна таблиця «Ідеї автономії та самостійності в програмах українських політичних партій
Наддніпрянщини/Галичини».
Виконати практичну роботу.
Мета: проаналізувавши програми українських політичних партій Наддніпрянщини/Галичини, визначити основні цілі партій, порівняти їх, зробити висновок.
Завдання.1. За допомогою політичних і тлумачних словників з’ясуйте сутність понять«самостійність», «автономія».2. Узагальнюючи вивчений матеріал, складіть у зошитах порівняльну таблицю за зразком.3. Порівняйте уривки із програм українських партій. У чому полягає спільність і принципова різниця змісту цих документів?4. Зробіть висновок.
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 29 17 квітня 2025 року (четвер)
Тема: Міжнародні кризи та збройні конфлікти на початку ХХ ст.Україна
в геополітичних планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі
ХІХ–ХХ ст.
1. Опрацювати параграф 22, с. 194-198 або опорний конспект.
2. Опорний конспект до теми.3. Переглянути онлайн-урок4. Переглянути відео на вибір/за бажанням:9 клас "Всесвітня історія. Міжнародні відносини в останній третині 19 - на початку 20 ст. (частина 2)" (14.53 хв.)
5. Завершити виконання письмово завдання 7, с. 198. Складіть у зошиті таблицю "Міжнародні кризи й збройні конфлікти на початку ХХ ст."
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 42 16 квітня 2025 року (середа)
Тема: Політичне й національно-культурне життя Західної України на початку ХХ ст.
1. Опрацювати параграф 27 підручника, с. 197-203 обо опорний конспект.
2. Опорний конспект до теми.3. Переглягути відео 4. Завдання (письмово на вибір) завд. І-ІІ рівнів: завд. 1, с. 202 завд. ІІІ рівня: завд. 6, с. 203 завд. ІV рівня: завд. 7, с. 203.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 41 15 квітня 2025 року (вівторок)
Тема: Український національний рух і його опоненти в умовах пореволюційної (столипінської) реакції 1907–1914 рр.
Товариство українських поступовців. Посилення імперського тиску з боку російської влади. Діяльність чорносотенців. Антиєврейські погроми. «Справа Бейліса». Посилення соціальної і політичної напруженості.
1. Опрацювати параграф 25 підручника, с. 181-187 обо опорний конспект.
2. Опорний конспект до теми.3. Переглягути відео (8.03 хв.)4. Виконати письмово (на вибір):завд. І-ІІ рівнів: Визначте внутрішньо- та зовнішньополітичні причини, що спонукали російський уряд проводити аграрну реформу.завд. ІІІ рівня:Проаналізуйте особливості українського національно-культурного руху в 1907-1914 рр.завд. ІV рівня:«Загалом столипінська аграрна реформа в Україні пройшла успішно», — стверджують деякі історики. Що вони мають на увазі, а чого не враховують?
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 28 10 квітня 2025 року (четвер)
Починаємо вивчати розділ ІV - 4 години"Міжнародні відносини (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.)"
Тема: Міжнародні відносини наприкінці ХІХ ст.
Утворення військово-політичних блоків – Троїстий
союз і Антанта. Початок боротьби за переділ колоніального світу.
1. Опрацювати параграф 22, с. 190-193 або опорний конспект.
2. Опорний конспект до теми.3. Переглянути онлайн-урок4. Переглянути відео на вибір/за бажанням:9 клас "Всесвітня історія. Міжнародні відносини в останній третині 19 - на початку 20 ст. (частина 2)" (14.53 хв.)
5. Виконати письмово завдання 6, с. 198. Проаналізувати наведені висловлення.
УРОК № 44 23 квітня 2025 року (середа)
УРОК № 43 22 квітня 2025 року (вівторок)
УРОК № 29 17 квітня 2025 року (четвер)
УРОК № 42 16 квітня 2025 року (середа)
1. Опрацювати параграф 27 підручника, с. 197-203 обо опорний конспект.
2. Опорний конспект до теми.
УРОК № 41 15 квітня 2025 року (вівторок)
1. Опрацювати параграф 25 підручника, с. 181-187 обо опорний конспект.
2. Опорний конспект до теми.
УРОК № 28 10 квітня 2025 року (четвер)
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 40 09 квітня 2025 року (середа)
Тема: Консолідація української
нації. Українці в Російській революції 1905–1907 рр.
Боротьба українців за
реформу виборчої системи в Австро-Угорській імперії. Українське представництво
в російській Державній думі та австрійських парламентських установах –
Галицькому сеймі і Державній раді.
УРОК № 40 09 квітня 2025 року (середа)
1.Опрацювати параграф 24, с. 175-181.2. Переглянути відео
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 39 08 квітня 2025 року (вівторок)
Тема: Український національний рух: політичний етап. Радикалізація руху.
Автономістська й самостійницька течії в національному русі. Розбудова політичних партій. Утворення національних організацій культурно-освітнього та військово-спортивного спрямування. «Націоналізація» селянства.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 39 08 квітня 2025 року (вівторок)
Тема: Український національний рух: політичний етап. Радикалізація руху.
Автономістська й самостійницька течії в національному русі. Розбудова політичних партій. Утворення національних організацій культурно-освітнього та військово-спортивного спрямування. «Націоналізація» селянства.
1.Опрацювати параграф 23, с. 168-174.2. Переглянути відео(26,07 хв.)3. Завдання 4, с. 174. Заповнити у робочому зошиті таблицю "Партії Наддніпрянщини на початку ХХ століття"
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 27 03 квітня 2025 року (четвер)
Тема: Узагальнення за розділом ІІІ «Модернізація країн Європи й Америки в останній третині ХІХ - на початку ХХ ст. "Пробудження Азії".». Тематичний контроль. 1. Опрацювати Узагальнення до розділу ІІІ «Модернізація
країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст.
«Пробудження Азії», с. 186-188.2. Повторити розділ ІІІ, параграфи 12-21, с. 107-185.3. Тематичний контроль. Виконати тести онлайн за покликанням.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 38 02 квітня 2025 року (середа)
Розпочинаємо вивчати розділ VІ "Україна на початку ХХ століття перед викликами модернізації" 6 годин
Тема: Населення України на початку ХХ ст. Індустріальна модернізація. Міста як осередки великого підприємництва, торгівлі та фінансів. Економічна криза 1900–1903 рр. Розвиток монополій. Регіональна спеціалізація промисловості й сільського господарства. Проведення в Україні столипінської аграрної реформи. Переселенські рухи.
УРОК № 38 02 квітня 2025 року (середа)
1.Опрацювати параграф 22, с. 161-168.2. Переглянути відео
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 37 01 квітня 2025 року (вівторок)
Тема: Узагальнення за розділом V «Українські землі в складі Австро-Угорщини в другій половині ХІХ ст.». Тематичний контроль. 1. Опрацювати Узагальнення до розділу V «Українські землі в складі Австро-Угорщини в другій половині ХІХ ст.», с. 160.2. Повторити розділ V, параграфи 18-21, с. 132-160.3. Тематичний контроль. Виконати тести онлайн за покликанням.
ВСЕСВІТНЯ СТОРІЯ УРОК № 26 20 березня 2025 року (четвер)
Тема: Практична робота №5.Суперечливі наслідки колоніальної політики для метрополій і країн Азії та Африки
Ознайомтеся з фрагментами документів, текстів, ілюстраціями та підготуйте відповіді на запитання.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИУРОК № 36 19 березня 2025 року (середа)Тема: Особливості соціально-економічного розвитку західноукраїнських регіонів. Пореформені (після скасування панщини в 1848 р.) зміни в становищі селянства. Нафтова промисловість Дрогобиччини. Кооперативний рух. Трудова еміграція.
1.Опрацювати параграф 18, с. 134-139.2. Переглянути відео"Соціально-економічний розвиток Західної України в др. пол. XIX ст (укр.) Історія України нового часу" ( від 1,27 до 5,37 хв.)"Соціально-економічний розвиток" (23,54 хв.)
3. Повторити розділ 5.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИУРОК № 35 18 березня 2025 року (вівторок)
Тема: Практична робота №5.Порівняльна таблиця розвитку українського руху в Російській та Австро-Угорській імперіях у ХІХ ст.
Завдання: скласти порівняльну таблицю
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 25 13 березня 2025 року (четвер)
Тема: Спроби модернізації Османської імперії
1. Опрацювати параграф 21, с175-178 або опорний конспект.
2. Опорний конспект до теми.3. Переглянути онлайн-урок4. Переглянути відео (коротко)
ІСТОРІЯ УКРАЇНИУРОК № 34 12 березня 2025 року (середа)
Тема: Зростання української політичної активності. Утворення політичних товариств і політичних партій.
1.Опрацювати параграф 21, с. 151-157.2. Переглянути відео "Суспільно політичний рух, народовці в 70-ті - 90-ті рр. ХІХ ст. (укр.) Історія України нового часу" (3,59 хв.)
ІСТОРІЯ УКРАЇНИУРОК № 33 11 березня 2025 року (вівторок)
Тема: Зростання української політичної активності. Українсько-польське суперництво в Галичині. Українське представництво в Галицькому сеймі та австрійському парламенті у Відні. Народовська політика «нової ери». Утворення політичних товариств і політичних партій.
1.Опрацювати параграф 20, с. 145-151.2. Переглянути відео "Суспільно політичний рух, народовці в 70-ті - 90-ті рр. ХІХ ст. (укр.) Історія України нового часу" (3,59 хв.)
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 24 06 березня 2025 року (четвер)
Тема: Китай в другій половині ХІХ - на початку ХХ ст. Сіньхайська революція.
1. Опрацювати параграф 20, с.168-175 або опорний конспект.
2. Опорний конспект до теми.3. Переглянути відео"Китай у другій половині ХІХ - на початку ХХ ст." (7.45) або...4. Переглянути онлайн-урок.5. Виконати завдання (письмово).Проаналізувавши документ на с. 173, поясніть, яку мету переслідувала британська Ост-Індська компанія та західні держави, постачаючи в Китай дешевий опіум. Зробіть висновок про те, як вплинула політика європейських держав на становище Китаю.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИУРОК № 32 05 березня 2025 року (середа)
Тема: Національно-політичні й
культурні течії в українському русі Галичини і Буковини: русофіли («москвофіли»)
і народовці («українофіли»). Гасло «органічної праці». Налагодження контактів Київської громади з галицькими народовцями. Зародження ідеї соборної України, Радикальний рух в Галичині.
1.Опрацювати параграф 19, с. 139-145.2. Переглянути відео 3. Заповнити таблицю "Національно-політичні й культурні течії в українському русі західноукраїнських земель в другій половині ХІХ століття"
ІСТОРІЯ УКРАЇНИУРОК № 31 04 березня 2025 року (вівторок)
Розпочинаємо вивчення нового розділу
Розділ 5. Українські землі в складі Австро-Угорщини в
другій половині XIX століття (7 год.)
Тема: Зміни в політичному
становищі західноукраїнських регіонів у зв’язку з Австрійської імперії на Австро-Угорську, запровадженням конституційно-парламентського
устрою та децентралізацією. «Українське питання» в політиці австрійської влади.
1.Опрацювати параграф 18, с. 132-139.2. Переглянути відео
УРОК № 25 13 березня 2025 року (четвер)
УРОК № 24 06 березня 2025 року (четвер)
1.Опрацювати параграф 18, с. 132-139.
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 23 27 лютого 2025 року (четвер)
Тема: Японія. «Доба
Мейдзі» в Японській імперії. Початок японської
територіальної експансії.
1. Опрацювати параграф 19, с. 161-168.2. Опорний конспект до теми3. Переглянути відео "Доба Мейдзі" (13.32 хв.)4. Переглянути онлайн-урок.5. Виконати завдання. Заповнити таблицю "Реформи 70-80-х років в Японії" з колонками: 1) назва реформ 2) суть реформи 3) наслідки. Порівняти із реформами 60-70-х років в Росії, зробити висновок.
УРОК № 23 27 лютого 2025 року (четвер)
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 30 26 лютого 2025 року (середа)
Тема: Узагальнення за розділом ІV «Українські
землі в складі Російської імперії в
другій половині ХІХ ст.». Тематичний контроль. 1. Опрацювати Узагальнення до розділу ІV «Українські
землі в складі Російської імперії в
другій половині ХІХ ст.», с. 131.2. Повторити розділ ІV, параграфи 12-17, с. 92-130.3. Тематичний контроль. Виконати тести онлайн за покликанням.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 29 25 лютого 2025 року (вівторок)
Тема: Практичне заняття № 4. Аналіз політики російської імперської влади в Україні на підставі Валуєвського циркуляру та Емського указу.
Мета роботи:
- ознайомитися з основними
положеннями Валуєвського циркуляру (1863) та Емського указу (1876);
- проаналізувати
їхній вплив на розвиток української культури, мови та суспільного життя;
- розвивати навички критичного мислення, роботи з історичними
джерелами та аналізу історичних документів.
Ознайомлення з
матеріалами Практична робота № 4.
1. Ознайомлення з теоретичним матеріалом.
2. Робота з документами.
3. Сформулювати висновки.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 29 25 лютого 2025 року (вівторок)
Тема: Практичне заняття № 4. Аналіз політики російської імперської влади в Україні на підставі Валуєвського циркуляру та Емського указу.
Мета роботи:
- ознайомитися з основними
положеннями Валуєвського циркуляру (1863) та Емського указу (1876);
- проаналізувати їхній вплив на розвиток української культури, мови та суспільного життя;
- розвивати навички критичного мислення, роботи з історичними джерелами та аналізу історичних документів.
Ознайомлення з матеріалами Практична робота № 4.
1. Ознайомлення з теоретичним матеріалом.
2. Робота з документами.
3. Сформулювати висновки.
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 22 20 лютого 2025 року (четвер)
Тема: Австро-Угорщина
– дуалістична монархія. Утворення нових незалежних держав на Балканах.
1. Опрацювати параграф 18, с. 156-160.2. Переглянути відео: "9 клас. Урок 21. Австро-Угорщина. Російсько-турецька війна 1877–1878 рр. Нові балканські держави" (25,33 хв.)
УРОК № 22 20 лютого 2025 року (четвер)
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 28 19 лютого 2025 року (середа)
Тема: Польський, єврейський та кримськотатарський рухи в Україні. Польське повстання 1863–1864 рр. та його наслідки для поляків і українців.
Громадсько-політичне та культурне життя єврейського населення. Сіонізм. Кримськотатарське національне відродження.
1.Опрацювати параграф 17, с. 124-128 + с.119. 2. Переглянути відео"НЕП Серія 111 Польське повстання 1863 р" (4,35 хв.)
"Національне відродження кримських татар. Зародження робітничого і соціал-демократичного рухів" (до 6,40 хв.)3. Переглянути презентацію
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 27 18 лютого 2025 року (вівторок)
Тема: Український національний рух: академічно-громадівський етап. Молоді громади. «Братство (Братерство) тарасівців».
Південно-Західний відділ Російського географічного товариства. Молоді громади. «Братство (Братерство) тарасівців». Ідейні основи українського руху: Володимир Антонович і Михайло Драгоманов. Реакція російської громадськості й імперської влади на розвиток українського руху: Валуєвський циркуляр і Емський указ.
1.Опрацювати параграф 17, с. 122-127. 2. Переглянути відео"Суспільно-політичний рух в Україні в 50-х-60-х рр. ХІХ ст. (укр.) Історія України нового часу"(4,57 хв.)"Суспільно-політичний рух в Україні в 70-х-90-х рр. ХІХ ст. (укр.) Історія України нового часу" (5,14 хв.)
3. Дати письмову вдповідь на запитання 7 на с. 121.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 28 19 лютого 2025 року (середа)
Тема: Польський, єврейський та кримськотатарський рухи в Україні. Польське повстання 1863–1864 рр. та його наслідки для поляків і українців.
Громадсько-політичне та культурне життя єврейського населення. Сіонізм. Кримськотатарське національне відродження.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 27 18 лютого 2025 року (вівторок)
Тема: Український національний рух: академічно-громадівський етап. Молоді громади. «Братство (Братерство) тарасівців».
Південно-Західний відділ Російського географічного товариства. Молоді громади. «Братство (Братерство) тарасівців». Ідейні основи українського руху: Володимир Антонович і Михайло Драгоманов. Реакція російської громадськості й імперської влади на розвиток українського руху: Валуєвський циркуляр і Емський указ.
УРОК № 21 13 лютого 2025 року (четвер)
Тема: «Великі
реформи» в Росії. Колоніальна політика Російської імперії.
Революція 1905–1907 рр. Столипінські реформи.
1. Опрацювати параграф 17, с. 150-156.2. Переглянути відео: "9 клас. Всесвітня історія. Урок 19-20. Російська імперія в другій половині ХІХ - на початку ХХ ст."(41,15 хв.)"9 клас. Всесвітня історія. Російська імперія"(10,06 хв.)
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 26 12 лютого 2025 року (середа)
Тема: Український національний
рух: академічно-громадівський етап. Хлопомани і громадівський рух. Київська
громада.
Південно-Західний відділ Російського географічного товариства. Молоді
громади. «Братство (Братерство) тарасівців». Ідейні основи українського руху:
Володимир Антонович і Михайло Драгоманов. Реакція російської громадськості й
імперської влади на розвиток українського руху: Валуєвський циркуляр і Емський
указ.
1.Опрацювати параграф 16, с. 116-121. 2. Переглянути відео
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 25 11 лютого 2025 року (вівторок)
Тема: Зміни в соціальній
структурі населення.
Становлення української інтелігенції.
Розширення сфери застосування найманої праці. Формування робітництва. Труднощі
адаптації селян до міських умов життя. Українські підприємці. Взаємини між
підприємцями і найманими робітниками.
1.Опрацювати параграф 15, с. 110-115. 2. Переглянути відео"Зміни в соціальній структурі суспільства в др. пол. ХІХ ст. (укр.) Історія України нового часу"(7,11 хв.)"9 клас. Історія України. Модернізація промисловості" (від 6,42 хв. до 9,14 хв.)
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 26 12 лютого 2025 року (середа)
Тема: Український національний рух: академічно-громадівський етап. Хлопомани і громадівський рух. Київська громада.
Південно-Західний відділ Російського географічного товариства. Молоді громади. «Братство (Братерство) тарасівців». Ідейні основи українського руху: Володимир Антонович і Михайло Драгоманов. Реакція російської громадськості й імперської влади на розвиток українського руху: Валуєвський циркуляр і Емський указ.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 25 11 лютого 2025 року (вівторок)
Тема: Зміни в соціальній структурі населення.
Становлення української інтелігенції. Розширення сфери застосування найманої праці. Формування робітництва. Труднощі адаптації селян до міських умов життя. Українські підприємці. Взаємини між підприємцями і найманими робітниками.
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 20 06 лютого 2025 року (четвер)
Тема: Економічне піднесення США. Антитрестівське законодавство. Експансіонізм. Режим сегрегації в південних штатах. «Справедливий курс» Теодора Рузвельта. «Нова демократія» Вудро Вільсона.
1. Опрацювати параграф 16, с. 141-149.2. Переглянути відео: "США наприкінці ХІХ - на початку ХХ ст."(3,06 хв.)
"США"(33,37 хв.)"Ку-клукс-клан, Одна історія" (5,50 хв.)
3. Дати письмову вдповідь на запитання 7 на с. 149.
УРОК № 20 06 лютого 2025 року (четвер)
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 24 05 лютого 2025 року (середа)
Тема: Модернізація
промисловості й сільського господарства. Торгівля.
Втягнення
підприємств України в імперський ринок. Урбанізація. Будівельна лихоманка. Зміни в транспортному сполученні: пароплавні компанії і розбудова залізничної
мережі.
1.Опрацювати параграф 14, с. 103-109. 2. Переглянути відео
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 23 04 лютого 2025 року (вівторок)
Тема: Ліквідація кріпацтва та реформи 1860-1970-х років
1.Опрацювати параграф 13, с. 98-100.2. Переглянути відео"Українські землі у складі Російської імперії в другій половині ХІХ ст. Частина 1" (від 2 хв. до 2,50 хв.)"Історія. Тема 15. Українські землі у складі Російської імперії в другій половині XIX ст. Частина І" (від 2,40 хв. до 6,25 хв.)
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 24 05 лютого 2025 року (середа)
Тема: Модернізація промисловості й сільського господарства. Торгівля.
Втягнення підприємств України в імперський ринок. Урбанізація. Будівельна лихоманка. Зміни в транспортному сполученні: пароплавні компанії і розбудова залізничної мережі.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 23 04 лютого 2025 року (вівторок)
Тема: Ліквідація кріпацтва та реформи 1860-1970-х років
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 19 30 січня 2025 року (четвер)
Тема: Велика
Британія. Втрата Великою Британією промислової першості. Посилення
колоніальної експансії. Голод в Ірландії 1845–1849 рр. Ліберальні реформи
Девіда Ллойд Джорджа.
1. Опрацювати параграф 15, с. 135-141.2. Переглянути відео: "Велика Британія"(20,01 хв.)3. Дати усну вдповідь на запитання на с. 141.
УРОК № 19 30 січня 2025 року (четвер)
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 22 29 січня 2025 року (середа) Розділ 4. Українські землі в складі Російської імперії в
другій половини XIX століття (9 год.)
Тема: Україна в контексті
міжнародних політичних подій середини ХІХ ст. Східна (Кримська) війна 1853–1856
рр. як поштовх до реформ у Російській імперії.
Українці у Східній (Кримській) війні.
1.Опрацювати параграф 12, с. 92-97.2. Переглянути відео "Українські землі у складі Російської імперії в другій половині ХІХ ст. Частина 1" (від початку до 2 хв.)
"Історія. Тема 15. Українські землі у складі Російської імперії в другій половині XIX ст. Частина І" (до 2,40 хв.)
3. Дати письмову вдповідь на запитання 8 на с. 97.
УРОК № 22 29 січня 2025 року (середа)
1.Опрацювати параграф 12, с. 92-97.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 21 28 січня 2025 року (вівторок)
Тема: Узагальнення за розділом ІІІ «Повсякденне життя та культура України кінця ХVІІІ – першої половини ХІХ ст.». Тематичний контроль. 1. Опрацювати Узагальнення до розділу ІІІ «Повсякденне життя та культура України кінця ХVІІІ – першої половини ХІХ ст.», с. 91.2. Повторити розділ ІІІ, параграфи 9-11, с. 71-88.3. Тематичний контроль. Виконати тести онлайн за покликанням.
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 18 23 січня 2025 року (четвер)
Тема: Німецька імперія. Перехід Німеччини до «світової політики».
1. Опрацювати параграф 14, с. 131-135.2. Переглянути відео: "Німецька імперія наприкінці ХІХ ст."(3,42 хв.)
"Німецька імперія"17,07 хв.)3. Дати усну вдповідь на запитання на с. 135.
УРОК № 18 23 січня 2025 року (четвер)
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 20 22 січня 2025 року (середа)
Тема: Віртуальна
мандрівка
«Пам’ятки образотворчого мистецтва та архітектури України першої половини ХІХ ст.» Наш край у кінці ХVІІІ
– першій половині ХІХ ст.
1. Підготувати план доповіді «Наш край у кінці
ХVІІІ – першій половині ХІХ ст.»
1. Підготувати план доповіді «Наш край у кінці ХVІІІ – першій половині ХІХ ст.»
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 19 21 січня 2025 року (вівторок)
Тема: Практичне заняття № 3. Мініпроєкт про повсякденне життя мешканців України
(селян, міщан, торговців, поміщиків) у першій половині ХІХ ст.
1.Переглянути відео"Історія України 9 клас. "Повсякденне життя мешканців України в першій половині ХІХ ст.''" (16,01 хв.)2. Виконати завдання до документів і зображень.
1.Переглянути відео
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 17 16 січня 2025 року (четвер)
Тема: Франція. Французько-прусська війна та її наслідки. Третя республіка у Франції.
1. Опрацювати параграф 13, с. 122-130.2. Переглянути відео: "Франція" (21,33 хв.)3. Дати письмову вдповідь на запитання 6, 7 на с. 130.
УРОК № 17 16 січня 2025 року (четвер)
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 18 15 січня 2025 року (середа)
Тема: Повсякденне життя сільського і міського населення. Сільська та міська забудова (приватний і громадський простори). Житло і побут дворян (шляхтичів), купців, міщан, селян. Одяг. Гігієна. Емансипація селянства. Становище жінки.
1. Переглянути відео"Повсякденне життя та становище жінок" (15,48 хв.)
2. Підготувати практичне завдання, с. 90.
1. Переглянути відео
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 17 14 січня 2025 року (середа)
Тема: Музика, театр,
образотворче мистецтво та архітектура у світлі культурно-мистецьких течій класицизму
і романтизму та розвитку національного руху.
1.Опрацювати параграф 11, с. 83-88.Національно-культурне життя поляків, росіян,
євреїв, німців, кримських татар на теренах України. Єврейські «штетли».
2. Переглянути відео "Українське мистецтво кінця XVIII - пер. пол. XIX ст. Історія України нового часу" (7.15 хв.)
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 16 26 грудня 2024 року (четвер)
Розпочинаємо вивченняРозділу 3. Модернізація країн Європи й Америки в останній третині ХІХ - на початку ХХ ст. "Пробудження Азії". 12 годин
Тема: Монополізація економіки. Завершення формування індустріального суспільства в розвинених країнах світу.
1. Опрацювати параграф 12, с. 108-115.2. Переглянути відео3. Запитання та завдання, с. 114-115.
УРОК № 17 14 січня 2025 року (середа)
1.Опрацювати параграф 11, с. 83-88.
2. Переглянути відео "Українське мистецтво кінця XVIII - пер. пол. XIX ст. Історія України нового часу" (7.15 хв.)
УРОК № 16 26 грудня 2024 року (четвер)
1. Опрацювати параграф 12, с. 108-115.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 16 24 грудня 2024 року (вівторок)
Тема: Розвиток української літератури.
1.Опрацювати параграф 10, с. 77-83.Становлення
сучасної української літературної мови. «Енеїда» Івана Котляревського –
перший твір нової української літератури. Націєтворча роль літературних та
історичних праць. Теми та образи української романтичної літератури та
історичної белетристики. Тарас Шевченко і його «Кобзар».
2. Переглянути відео"Культура України наприкінці XVIII – першій половині XIX століття" (від 2,43 хв. до 4,39 хв.)
Переглянути відео "Українська література, музика, драматургія XVIII - пер. пол. XIX ст. Історія України нового часу" (1-6.62 хв.)
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 15 19 грудня 2024 року (четвер)
Тема: Утворення незалежних держав у Латинській Америці. Узагальнення за розділом ІІ "Європа та Америка в добу революцій і національного об'єднання (1815-1870 рр.)". Тематичний контроль.
1. Опрацювати параграф 11 (оглядово), с. 97-103.2. Переглянути відео3. Повторити розділ ІІ, параграфи 3-11, с. 7-103.4. Тематичний контроль. Виконати тести онлайн за покликанням.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 15 17 грудня 2024 року (вівторок)
Розділ 3. Повсякденне життя та культура України кінця XVIII - першої половини XIX століття (7 год.)
Тема: Умови розвитку освіти й культури в Україні. Імперська політика в галузі освіти і науки.
1.Опрацювати параграф 9, с. 71-77.2. Основні питання.Умови
розвитку освіти й культури в Україні. Імперська політика в галузі освіти й
науки.
Університети в Україні (Львівський, Харківський, Київський): освітнє, наукове,
соціальне та політичне призначення. Елітарні навчальні заклади
університетського типу: Кременецький ліцей, Рішельєвський ліцей в Одесі,
Ніжинська гімназія вищих наук князя Безбородька. Інтелектуальні співтовариства.
3. Переглягути відео"Освіта й наука в Україні в к. XVIII - пер. пол. XIX ст. (укр.) Історія України нового часу"(5.39 хв.)
8
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 16 24 грудня 2024 року (вівторок)
1.Опрацювати параграф 10, с. 77-83.
Становлення
сучасної української літературної мови. «Енеїда» Івана Котляревського –
перший твір нової української літератури. Націєтворча роль літературних та
історичних праць. Теми та образи української романтичної літератури та
історичної белетристики. Тарас Шевченко і його «Кобзар».
УРОК № 15 19 грудня 2024 року (четвер)
УРОК № 15 17 грудня 2024 року (вівторок)
1.Опрацювати параграф 9, с. 71-77.
Умови розвитку освіти й культури в Україні. Імперська політика в галузі освіти й науки. Університети в Україні (Львівський, Харківський, Київський): освітнє, наукове, соціальне та політичне призначення. Елітарні навчальні заклади університетського типу: Кременецький ліцей, Рішельєвський ліцей в Одесі, Ніжинська гімназія вищих наук князя Безбородька. Інтелектуальні співтовариства.
3. Переглягути відео8
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 14 12 грудня 2024 року (четвер)
Тема: Громадянська
війна у США і «Реконструкція» Півдня.
1. Опрацювати параграф 10, с. 90-97.2. Переглянути відео: "Сполучені Штати Америки" (27,52 хв.)
3. Запитання та завдання на с. 97 усно.
УРОК № 14 12 грудня 2024 року (четвер)
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 14 10 грудня 2024 (вівторок)
Тема: Узагальнення за розділом ІІ "Українські землі в складі Австрійської імперії наприкінці ХVІІІ - у першій половині ХІХ століття"Тематичний контроль.
1. Повторити розділ ІІ, параграфи 6-8, с. 50-69.
2. Опрацювати "Узагальнення до розділу ІІ", с. 70.3. Виконати тести онлайн.
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 13 05 грудня 2024 (четвер)
Тема: Суспільні рухи в Російській імперії в першій половині ХІХ ст.
1. Опрацювати параграф 9, с. 81-89.2. Переглянути відео "9 клас. Всесвітня історія. Російська імперія" (10,06 хв.)
"Російська імперія" (37,16 хв.)
3. Завдання 6 на с. 89. Заповнити таблицю "Східна (Кримська )війна 1853-1855"
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 13 03 грудня 2024 року (вівторок)
Тема: Практична робота №2. Альманах "Русалка Дністровая"
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 14 10 грудня 2024 (вівторок)
1. Повторити розділ ІІ, параграфи 6-8, с. 50-69.
2. Опрацювати "Узагальнення до розділу ІІ", с. 70.
УРОК № 13 05 грудня 2024 (четвер)
УРОК № 13 03 грудня 2024 року (вівторок)
Мета: проаналізувати зміст альманаху під кутом зору ідейного та емоційного наповнення, важливого для розвитку національного руху;визначити значення альманаху «Русалка Дністровая» для розгортання українського національного руху на західноукраїнських землях.1. Ознайомтеся із запропонованим матеріалом і виконайте завдання.
https://drive.google.com/file/d/1nu70Sro6YaM1yTUuunuFwgS6xLeTFo5p/view?usp=sharing
2. Сформулюйте висновки відповідно до мети заняття.
https://drive.google.com/file/d/1nu70Sro6YaM1yTUuunuFwgS6xLeTFo5p/view?usp=sharing
2. Сформулюйте висновки відповідно до мети заняття.
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 12 28 листопада 2024 року (четвер)
Тема: Об'єднання Італії
1. Опрацювати параграф 8, с. 75-81.2. Переглянути відео: "Італія, Об'єднання Італії, кінець 19 ст. " (3. 48 хв.) "Об’єднання Італії" (3.16 хв.)"Об'єднання Італії" (4,50 хв.)
3. Запитання 7 на с. 81 письмово.
УРОК № 12 28 листопада 2024 року (четвер)
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 12 26 листопада 2024 року (вівторок)
Тема: "Весна народів" та суголосні їй події в Галичині, Букоаині й Закарпатті в 1848-1849 рр.
1. Опрацювати параграф 8, с. 62-67.«Весна народів».Скасування панщини. Перша політична організація українців – Головна Руська рада – та її національна програма. Газета «Зоря Галицька». Українці в австрійському парламенті.
УРОК № 12 26 листопада 2024 року (вівторок)
2. Опорний конспект до теми.3. Переглягути відео: 3. Завдання 9 на с. 67 письмово.
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 11 21 листопада 2024 року (четвер)
Тема: Об'єднання Німеччини
1. Опрацювати параграф 7, с. 70-75.2. Переглянути відео: "Об`єднання Німеччини та утворення імперії" (3.36 хв.)" Об'єднання Німеччини" (4,35 хв.)
3. Запитання 2 на с. 75 письмово.
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 11 21 листопада 2024 року (четвер)
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 11 19 листопада 2024 року (вівторок)
Тема: Початки українського національного руху в Австрійській імперії 1. Опрацювати параграф 7, с. 56-61.Закарпатські «будителі». Товариство галицьких греко-католицьких священників. Національна діяльність Греко-католицької церкви. Гурток «Руська трійця». Дискусія про абетку (кирилиця чи латиниця) в Галичині. 2. Переглянути відео "Історія України. Тема 13. Українські землі у складі Австрійської імперії - в першій половині XIX ст." (12,48 хв.)"Початок націоналньного відродження" (17,46 хв.)3. Завдання письмово: 6 (9 балів) або завдання 8 (12 балів), с. 61.
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 10 14 листопада 2024 (четвер)
Тема: "Весна народів". Революції 1848-1849 рр. в Західній і Центральній Європі.
1. Опрацювати параграф 6, с. 63-69.
Основні питання:
«Весна народів». Революції 1848–1849
рр. в Західній і Центральній Європі.
Австрійська імперія доби Клемента фон Меттерніха.
Національні рухи слов’янських народів.
2. Переглянути відео
"Весна народів" у Європі (коротко)" (3,05 хв.)
УРОК № 11 19 листопада 2024 року (вівторок)
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 10 14 листопада 2024 (четвер)
1. Опрацювати параграф 6, с. 63-69.
Основні питання:
«Весна народів». Революції 1848–1849
рр. в Західній і Центральній Європі.
Австрійська імперія доби Клемента фон Меттерніха.
Національні рухи слов’янських народів.
2. Переглянути відео
3. Заповнити таблицю "Революції в Європі в 1848-1849 рр." - завдання 6, с 70.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 10 12 листопада 2024 року (вівторок)
Починаємо вивчати розділ ІІ - 5 годин"Українські землі в складі Австрійської імперії наприкінці ХVІІІ - у першій половині ХІХ ст."
Тема: Адміністративно-територіальний устрій українських регіонів у складі Австрійської імперії
1. Опрацювати параграф 6 підручника, с. 50-55.Соціальний та етнічний склад населення.
Організація імперської влади. Реформи Марії Терезії та Йосифа ІІ. «Освічений
абсолютизм».2. Переглянути відео:"Українські землі у складі Австрійській імперії наприкінці ХVІІІ - у першій половині ХІХ ст." (до 1,40 хв.)
"Історія України. Тема 13. Українські землі у складі Австрійської імперії - в першій половині XIX ст." (до 6,00хв.)
5. Запитання та завдання, с. 55 (усно).
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 9 7 листопада 2024 року (четвер)
Тема: Франція в період Реставрації Бурбонів. Революція 1830 р. Липнева монархія
1. Опрацювати параграф 5, с. 56-62.
Основні питання:Франція в період Реставрації Бурбонів. Революція
1830 р. Липнева монархія.
УРОК № 10 12 листопада 2024 року (вівторок)
1. Опрацювати параграф 6 підручника, с. 50-55.
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 9 7 листопада 2024 року (четвер)
1. Опрацювати параграф 5, с. 56-62.
2. Переглянути відео:3. Запитання та завдання на с. 62 усно.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 9 05 листопада 2024 року (вівторок)
Тема: Узагальнення за розділом І "Українські землі в складі Російської імперії наприкінці ХVІІІ - у першій половині ХІХ ст.". Тематичний контроль. 1. Повторити вступ, розділ І, параграфи 1-5, с. 6-49.
2. Тематичний контроль. Виконати тести онлайн за покликанням.
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 8 24 жовтня 2024 року (четвер)
Тема: Велика Британія
1. Опрацювати параграф 4, с. 49-56.
Основні питання:Парламентські реформи у Великій Британії. Чартизм. Велика Британія – «майстерня світу». Зовнішня і колоніальна політика Великої Британії.2. Переглянути відео:"Велика Британія у ХІХ ст." (4,24 хв.)3. Запитання та завдання на с. 55-56 усно.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 8 22 жовтня 2024 року (вівторок)
Тема: Практичне заняття № 2. Проаналізувати (усно або письмово) програмні
документи Кирило-Мефодіївського братства під кутом зору відображення в них
минулого/майбутнього України Мета: охарактеризувати програмові документи, та на їх основі визначити
основні цілі і завдання Кирило-Мефодіївського братства, вплив на розгортання
національно-визвольного руху в Україні.
1. Опрацювати документи. Завдання2. Заповнити таблицю.3. Зробити висновок.
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 7 17 жовтня 2024 року (четвер)
Тема: Практичне заняття № 2. Суспільні наслідки індустріальної революції,
зміни в житті та побуті різних верств населення в ХІХ ст.
Мета: на підставі аналізу наведеного тексту визначити, які зміни відбувалися в повсякденному житті різних верств населення тогочасної Європи.
УРОК № 9 05 листопада 2024 року (вівторок)
УРОК № 8 24 жовтня 2024 року (четвер)
1. Опрацювати параграф 4, с. 49-56.
УРОК № 8 22 жовтня 2024 року (вівторок)
УРОК № 7 17 жовтня 2024 року (четвер)
1. Опрацювати матеріали Практичного заняття 2 підручника на с. 44-49або в скороченому варіанті за посиланням:2. Дати відповіді на запитання до документів:І. Суспільні наслідки індустріальної революції (с. 44).IV. Зміни в житті пересічних людей завдяки досягненням індустріальної революції (ілюстрації, с. 46-48).3. Зробити висновок відповідно до теми заняття. Як вплинула індустріальна революція на життя людей?
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 7 15 жовтня 2024 року (вівторок)
Тема: Нації та націоналізм у сприйнятті людей ХІХ століття. Соціальні та політичні рухи. 1. Опрацювати параграф 5, с. 40-45.2. Переглянути відео 3. Письмове завдання на вибір: завдання 5 (9 балів) або завдання 8 (12 балів).
Розпочинаємо вивченняРозділу 2. Європа та Америка в добу революцій і національного об’єднання (1815–1870 рр.). 10 годин
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 6 10 жовтня 2024 року (четвер)
Тема: Індустріальна революція в країнах Західної Європи та її наслідки.
1. Опрацювати параграф 3, с. 36-43.
2. Опорний конспект до теми.3. Переглянути відеоурок "Початок становлення індустріального суспільства"(10.50 хв.)
4. Опрацювати поняття 4-х ідеологій. Висловте власне судження щодо основних ідеологічних концепцій. Яка з них здається вам найпереконливішою?
УРОК № 7 15 жовтня 2024 року (вівторок)
УРОК № 6 10 жовтня 2024 року (четвер)
1. Опрацювати параграф 3, с. 36-43.
2. Опорний конспект до теми.
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 6 08 жовтня 2024 року (вівторок)
Тема: Кирило-Мефодіївське братство та ідея всеслов'янської республіки-федерації 1. Опрацювати параграф 4 с. 35-40.2. Переглянути відео "Кирило-Мефодіївське братство"(до 17,03 хв.)3. Завдання 7 на с. 39 письмово.
УРОК № 6 08 жовтня 2024 року (вівторок)
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 5 03 жовтня 2024 року (четвер)
Тема: Узагальнення за розділом І "Європа під час Французької революції та наполеонівських війн". Тематичний контроль. 1. Повторити розділ І, параграфи 1-2, с. 7-34.
2. Тематичний контроль. Виконати тести онлайн за покликанням.
УРОК № 5 03 жовтня 2024 року (четвер)
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 5 01 жовтня 2024 року (вівторок)
Тема: Початок українського національного руху ("національне відродження"): козацький старшинський етап 1. Опрацювати параграф 3, с. 29-34.2. Переглянути відео ""Історія України. Тема 12. Українські землі у складі Російської у першій половині XIX ст. Частина ІІ." "(до 3,14 хв.)
"Початок українського національного відродження" (до 13,47 хв.)
"9 клас. Історія України. Початок українського національного відродження" (до 10,25 хв.)
3. Запитання і завдання на с. 34 усно.
УРОК № 5 01 жовтня 2024 року (вівторок)
"Початок українського національного відродження" (до 13,47 хв.)
"9 клас. Історія України. Початок українського національного відродження" (до 10,25 хв.)
3. Запитання і завдання на с. 34 усно.
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 4 26 вересня 2024 року (четвер)
Тема: Практична робота № 1. «Утвердження принципів громадянського рівноправ’я: від Декларації прав людини і громадянина до Цивільного кодексу Наполеона»
1. Опрацювати матеріал практичного заняття 1, с. 32-34.2. Письмово виконати завдання: - 2-3 Декларації прав людини і громадянина;- 2-4 Цивільного кодексу Наполеона.3. Зробити висновок.
УРОК № 4 26 вересня 2024 року (четвер)
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 4 24 вересня 2024 року (вівторок)
Тема: Соціальні та економічні зміни: криза кріпосницької системи, розмивання станових перегородок 1. Опрацювати параграф 2, с. 22-28.2. Переглянути відео "9 клас. Історія України. Соціально-економічний розвиток. Початок індустріальної революції" (16,13 хв.)
(від 4,04 хв. до 6.00 хв.)3. Запитання і завдання на с. 28 усно.
УРОК № 4 24 вересня 2024 року (вівторок)
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 3 19 вересня 2024 року (четвер)
Тема: Консульство та імперія у Франції
1. Опрацювати параграф 2, с. 23-31.2. Переглянути відео "Консульство та імперія у Франції" (3,53 хв.)
"Консульство та Імперія Наполеона Бонапарта" (11,04 хв.)
"Консульство та Імперія Наполеона Бонапарта" (20,18 хв.)
"Наполеон Бонапарт: перемога за перемогою" (10,40 хв.)
3. Завершити складання хронологічної таблиці "Французька революція кінця ХVІІІ століття".
УРОК № 3 19 вересня 2024 року (четвер)
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 3 17 вересня 2024 року (вівторок)
Тема: Франко-російська війна 1812 р. та плани Наполеона І щодо Східної Європи. 1. Опрацювати параграф 1, с. 15-22.2. Переглянути відео (до 4,04 хв.)
"Історія. Тема 12. Українські землі у складі Російської імперії у першій половині XIX ст. Частина І"(від 4,27 хв. до 6,50 хв.)3. Письмове завдання 7, с. 22.
УРОК № 3 17 вересня 2024 року (вівторок)
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 2 12 вересня 2024 року (четвер)
Тема: Французька революція кінця ХVІІІ століття
1. Опрацювати параграф 1, с. 14-23.2. Переглянути відео "Французька революція кінця ХVІІІ ст." (4,33 хв.)3. Скласти хронологічну таблицю "Французька революція кінця ХVІІІ століття" (початок).
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 2 10 вересня 2024 року (вівторок)
Тема: Нові російські порядки: імперське освоєння українського простору. Козацтво після ліквідації Запорозької Січі та Гетьманщини. 1. Опрацювати параграф 1, с. 18-22.2. Переглянути відео (до 6,15 хв.)3. Завдання на контурній карті: адміністративно-територіальний устрій українських земель в складі Російської і Австрійської імперій.
ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
УРОК № 1 5 вересня 2024 року (четвер)
Тема: Вступ
1. Опрацювати Вступ, с. 7-12.2. Пояснити нові історичні поняття (завдання 3-4, с. 12).
УРОК № 2 12 вересня 2024 року (четвер)
УРОК № 2 10 вересня 2024 року (вівторок)
УРОК № 1 5 вересня 2024 року (четвер)
2024/2025 навчальний рікВітаю на уроці істоії в 9 класі!
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
УРОК № 1 3 вересня 2024 року (вівторок)
Тема: Повторення. "Довге"ХІХ століття в історії України: територія, населення, влада.
1. Опрацювати "Повторення", с. 4-5.2. Повторити періодизацію історії.
УРОК № 1 3 вересня 2024 року (вівторок)
Атлас. Історія України 9 клас.
https://history.vn.ua/atlas/atlas-ukraine-history-9-class-2013/
Атлас. Всесвітня історія 9 клас.
Наполеонівські війни. 3D
https://ua.mozaweb.com/lexikon.php?cmd=getlist&let=3D&sid=TOR
Немає коментарів:
Дописати коментар