Дистанційне навчання 9 клас

Історія України - бо МИ - УКРАЇНЦІ!!!

Уроки Музи Кліо - історія України, колекція відеоуроків



ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ  
УРОК № 34     22 травня  2025 року  (четвер) 

Тема:  Практична робота № 5. Зародження в ХІХ ст. масової культури / масового виробництва.

Завдання:

1. Що таке масова культура?

2.  Назвіть приклади проявів  масової культури / масового виробництва в тогочасному суспільстві (використайте Матеріали до практичного заняття 5 (текст, ілюстрації), с. 211-216).

3. Визначте спільні й відмінні риси мистецтва і масової культури, з’ясуйте значення обох явищ для розвитку суспільства. 

Переглянути відео:





ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 52  21 травня 2025 року  (середа)

Тема: Наш край (Кіровоградщина ) в другій половині  ХІХ - на початку ХХ століття.                          

1. Переглянути та опрацювати  презентацію 
2. Підготувати усну розповідь  з інтернет-джерел про дві найпривабливіші (на вашу думку) пам'ятки м.  Кропивницького.




ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 51  20 травня 2025 року  (вівторок)

Тема: Узагальнення за розділом VІІ "Повсякденне життя та культура України в середині ХІХ - на початку ХХ століття".  Тематичний контроль.                           

1Опрацювати Узагальнення до розділу  VІІІ «Повсякденне життя та культура України в середині  ХІХ - на початку ХХ ст." с. 236.
2. Повторити розділ  VІІІІ,  параграфи 29-31, с. 242-235.
3. Тематичний контроль. Виконати тести онлайн за покликанням.



ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ  
УРОК № 33     15 травня  2025 року  (четвер) 

Тема:  Література та мистецтво. Зародження масової культури. Масове виробництво. Науково-технічна революція зламу ХІХ–ХХ ст. та її вплив на людину й суспільство. Зміни у вигляді міст і сіл. Одяг. Індустріальні та традиційні суспільства. Емансипація

1. Опрацювати параграф 23 підручника, пункти 3-4, с. 206-210.

2. Переглянути відео:





ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 50  14 травня 2025 року  (середа)

Тема: Практична робота №7. На основі аналізу доступних джерел укласти  історичний портрет українського  мецената другої половини ХІХ - початку ХХ століття.

Мета: оцінити діяльність українських меценатів, як громадянський виклик офіційній політиці Петербурга; охарактеризувати внесок найвідоміших українськиї меценатів в культуру; розвивати в учнів навички самостійної роботи, вміння аналізувати, робити висновки та порівняння; виховувати добро та милосердя.


Завдання
1. Визначити родовід Терещенів, Симиренків, Яхненків (один на вибір).
2. Визначити роль українських меценатів в розвитку культури.
3. Що найбільше вразило в діяльності українських меценатів?




ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 49    13 травня  2025 року  (вівторок) 

Тема:  Повсякдення села та міста. 

Громада як форма організації сільського населення, відмінність української сільської громади від російської общини. 
Заняття та умови праці селян і містян. 
Дозвілля й розваги. 
Зовнішній вигляд мешканців села і міста. 
Етнічне й конфесійне розмаїття міського населення. 

1. Переглянути презентацію 
2. Опрацювати  п. 4  параграфа 231 підручника, "Зміни в міській і сільській забудові"с. 230-231.

3. Переглянути відео:




ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ  
УРОК № 32     08 травня  2025 року  (четвер) 

Починаємо вивчати розділ V - 4 години
"Розвиток культури та повсякденне життя  (кінець ХVІІІ - початок ХХ ст.)"

Тема:  Урізноманітнення форм і напрямів освіти. Університет як автономна інституція. Поява вищих навчальних закладів технічного профілю. Наукові й технічні досягнення.





ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 48     07 травня  2025 року  (середа) 


Тема: Участь церкви (релігійних організацій) і духівництва у формуванні основ новочасного українського суспільства. 
Розширення просторів світського життя (секуляризація). 


Зміни в поглядах на становище жінки. 

Опіка над здоров’ям і медичні служби. 

Зміни у світосприйнятті та відчутті людиною простору. 

Поява нових видів транспорту (потяги, трамваї, автомобілі).

Поява нових засобів спілкування (телеграф, телефон) та поширення інформації (преса). 

Облаштування громадського простору (брукування, освітлення вулиць тощо). 

Нові види мистецтва (фотографія і кінематограф).


1. Переглянути презентацію 
2. Опрацювати  п. 3  параграфа 28 підручника, "Митрополит Андрей Шептицький"с. 205-206.

3. Переглянути відео:
4. Завдання: заповнити ФБ-сторінку від імені Андрея Шептицького за шаблоном Шаблон діяча
 




ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 47     06 травня  2025 року  (вівторок) 

Тема:  Реалізм другої половини ХІХ ст. як світоглядна і культурно-мистецька течія. Український модерн і ранній модернізм (авангардизм) зламу ХІХ–ХХ ст. у образотворчому мистецтві, архітектурі. Поява будівель громадського призначення: вокзали, криті ринки, театри. Меценатство.

1. Опрацювати параграф 31 підручника, с. 225-231.
2. Переглянути відео:




ВСЕСВІТНЯ  ІСТОРІЯ  
УРОК № 31     01 травня2025 року  (четвер)


Тема: Узагальнення за розділом ІV  «Міжнародні відносини  (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.)".  Тематичний контроль. 
                             
1Опрацювати Узагальнення до розділу  ІV «Міжнародні відносини  (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.)" с. 198-200.
2. Повторити розділ  ІV,  параграф 22, с. 190-198.
3. Тематичний контроль. Виконати тести онлайн за покликанням.





ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 46     30 квітня  2025 року  (середа) 

Тема:  Реалізм другої половини ХІХ ст. як світоглядна і культурно-мистецька течія. Український модерн і ранній модернізм (авангардизм) зламу ХІХ–ХХ ст. у літературі

1. Опрацювати параграф 30 підручника, с. 218-225.
2. Переглянути відео:

"Розвиток культури ХІХ - початок ХХ ст." Література, мистецтво (23,35 хв.) 
К. Голобородов






ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 45     29 квітня  2025 року  (вівторок) 

Починаємо вивчати розділ VІІ - 8 годин
"Повсякденне життя та культура України в середині ХІХ - на початку ХХ ст."

Тема:  Вплив процесів модернізації на суспільне життя українців. 
             Освіта. Наука.

Урізноманітнення форм і напрямів освіти: гімназійна освіта, поява навчальних закладів технічного профілю, приватні навчальні заклади. Боротьба за створення українського університету у Львові. Розвиток наукових досліджень. Наукові товариства. 

1. Опрацювати параграф 29 підручника, с. 212-218  або опорний конспект.
2. Опорний конспект  до теми.
3. Переглянути онлайн-урок
4. Переглянути відео  на вибір/за бажанням:
(9.29 хв.)
5. Виконати завдання  (письмово).
Визначити причини, які сприяли й перешкоджали українізації системи освіти.




ВСЕСВІТНЯ СТОРІЯ  
УРОК № 30     24 квітня 2025 року (четвер)

Тема:  Практична робота № 4.
Міжнародні відносини на початку ХХ ст.

Ознайомтеся з фрагментами документів, текстів,  ілюстраціями та підготуйте відповіді на запитання.





ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 44     23 квітня  2025 року  (середа) 

Тема:  Узагальнення знань за розділом VІ "Україна на початку ХХ століття перед викликами модернізації". Тематичний контроль.

1. Повторити розділи VІ-VІІ "Україна на початку ХХ століття перед викликамимодернізації", параграфи 22 - 28, с. 161-210 або опорні конспекти з теми.
2. Опрацювати узагальнення до розділів VІ-VІІ, с. 190, 211.
3. Тематичний контроль. Виконати тести онлайн.




ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 43      22 квітня  2025 року  (вівторок) 

Тема:  Практичне заняття № 6.  Порівняльна таблиця «Ідеї автономії та самостійності в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини/Галичини».

Виконати практичну роботу.

Мета: проаналізувавши програми українських політичних партій Наддніпрянщини/Галичини, визначити основні цілі партій, порівняти їх, зробити висновок.

Завдання.
1. За допомогою політичних і тлумачних словників з’ясуйте сутність понять
«самостійність», «автономія».
2. Узагальнюючи вивчений матеріал, складіть у зошитах порівняльну таблицю за зразком.
3. Порівняйте уривки із програм українських партій. У чому полягає спільність і принципова різниця змісту цих документів?
4. Зробіть висновок.




ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ  
УРОК № 29      17 квітня  2025 року  (четвер)

Тема: Міжнародні кризи та збройні конфлікти на початку ХХ  ст.
Україна в геополітичних планах Російської, Німецької, Австро-Угорської імперій на зламі ХІХ–ХХ ст.

1. Опрацювати параграф 22, с. 194-198 або опорний конспект.
2. Опорний конспект  до теми.
3. Переглянути онлайн-урок
4. Переглянути відео  на вибір/за бажанням:
5Завершити виконання письмово завдання 7, с. 198. Складіть у зошиті таблицю "Міжнародні кризи й збройні конфлікти на початку ХХ ст."  



ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 42      16 квітня  2025 року  (середа) 

Тема:  Політичне й національно-культурне життя Західної України на початку ХХ ст.

1. Опрацювати параграф 27 підручника, с. 197-203  обо опорний конспект.
2. Опорний конспект  до теми.
3. Переглягути відео 
4. Завдання (письмово на вибір)
 завд. І-ІІ рівнів: завд. 1, с. 202
 завд. ІІІ рівня: завд. 6, с. 203
 завд. ІV рівня: завд. 7, с. 203.


ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 41       15 квітня  2025 року  (вівторок) 

Тема:  Український національний рух і його опоненти в умовах пореволюційної (столипінської) реакції 1907–1914 рр. 

Товариство українських поступовців. 
Посилення імперського тиску з боку російської влади. 
Діяльність чорносотенців. Антиєврейські погроми. «Справа Бейліса». Посилення соціальної і політичної напруженості.

1. Опрацювати параграф 25 підручника, с. 181-187  обо опорний конспект.
2. Опорний конспект  до теми.
3. Переглягути відео 
(8.03 хв.)
4. Виконати письмово (на вибір):
завд. І-ІІ рівнів: 
Визначте внутрішньо- та зовнішньополітичні причини, що спонукали російський уряд проводити аграрну реформу.
завд. ІІІ рівня:
Проаналізуйте особливості українського національно-культурного руху в 1907-1914 рр.
завд. ІV рівня:
«Загалом столипінська аграрна реформа в Україні пройшла успішно», — стверджують деякі історики. Що вони мають на увазі, а чого не враховують?



ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ  
УРОК № 28      10 квітня  2025 року  (четвер)

Починаємо вивчати розділ ІV - 4 години
"Міжнародні відносини  (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.)"

Тема: Міжнародні відносини наприкінці ХІХ  ст.

Утворення військово-політичних блоків – Троїстий союз і Антанта. 
Початок боротьби за переділ колоніального світу. 

1. Опрацювати параграф 22, с. 190-193 або опорний конспект.
2. Опорний конспект  до теми.
3. Переглянути онлайн-урок
4. Переглянути відео  на вибір/за бажанням:
5Виконати письмово завдання 6, с. 198. Проаналізувати наведені висловлення. 



ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 40     09 квітня  2025 року  (середа) 

Тема:  Консолідація української нації. Українці в Російській революції 1905–1907 рр. 

Боротьба українців за реформу виборчої системи в Австро-Угорській імперії. Українське представництво в російській Державній думі та австрійських парламентських установах – Галицькому сеймі і Державній раді. 

1.Опрацювати параграф 24, с. 175-181.
2. Переглянути відео



ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 39     08 квітня  2025 року  (вівторок) 

Тема:  Український національний рух: політичний етап. Радикалізація руху. 

Автономістська й самостійницька течії в національному русі. Розбудова політичних партій. Утворення національних організацій культурно-освітнього та військово-спортивного спрямування. «Націоналізація» селянства. 

1.Опрацювати параграф 23, с. 168-174.
2. Переглянути відео
(26,07 хв.)
3. Завдання 4, с. 174.  Заповнити  у робочому зошиті таблицю "Партії Наддніпрянщини на початку ХХ століття"


ВСЕСВІТНЯ  ІСТОРІЯ  
УРОК № 27     03 квітня 2025 року  (четвер)


Тема: Узагальнення за розділом ІІІ  «Модернізація країн  Європи й Америки в останній третині ХІХ - на початку ХХ ст. "Пробудження Азії".». Тематичний контроль. 
                             
1Опрацювати Узагальнення до розділу ІІІ «Модернізація  країн Європи та Америки в останній третині ХІХ – на початку ХХ ст. «Пробудження Азії», с. 186-188.
2. Повторити розділ ІІІ,  параграфи 12-21, с. 107-185.
3. Тематичний контроль. Виконати тести онлайн за покликанням.



ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 38     02 квітня  2025 року  (середа) 

Розпочинаємо вивчати розділ VІ 
"Україна на початку ХХ століття перед викликами модернізації"      6 годин

Тема:  Населення України на початку ХХ ст. Індустріальна модернізація. 
Міста як осередки великого підприємництва, торгівлі та фінансів. Економічна криза 1900–1903 рр. 
Розвиток монополій. 
Регіональна спеціалізація промисловості й сільського господарства. 
Проведення в Україні столипінської аграрної реформи. Переселенські рухи.

1.Опрацювати параграф 22, с. 161-168.
2. Переглянути відео 



ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 37     01 квітня 2025 року  (вівторок)


Тема: Узагальнення за розділом V  «Українські землі в складі Австро-Угорщини в другій половині ХІХ ст.». Тематичний контроль. 
                             
1Опрацювати Узагальнення до розділу V  «Українські землі в складі Австро-Угорщини в другій половині ХІХ ст.», с. 160.
2. Повторити розділ V,  параграфи 18-21, с. 132-160.
3. Тематичний контроль. Виконати тести онлайн за покликанням.





ВСЕСВІТНЯ СТОРІЯ  
УРОК № 26     20 березня 2025 року (четвер)

Тема:  Практична робота №5.
Суперечливі наслідки колоніальної  політики для метрополій  і країн Азії та Африки

Ознайомтеся з фрагментами документів, текстів,  ілюстраціями та підготуйте відповіді на запитання.





ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 36     19 березня 2025 року (середа)

Тема: Особливості соціально-економічного розвитку західноукраїнських регіонів. Пореформені (після скасування панщини в 1848 р.) зміни в становищі селянства. Нафтова промисловість Дрогобиччини. Кооперативний рух. Трудова еміграція.

1.Опрацювати параграф 18, с. 134-139.
2. Переглянути відео
3. Повторити розділ 5.



ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 35     18 березня 2025 року (вівторок)

Тема:  Практична робота №5.
Порівняльна таблиця розвитку українського руху в Російській та Австро-Угорській імперіях у ХІХ ст.

Завдання: скласти порівняльну таблицю




ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ  
УРОК № 25    13 березня  2025 року  (четвер)

Тема: Спроби модернізації Османської імперії

1. Опрацювати параграф 21, с175-178 або опорний конспект.
2. Опорний конспект  до теми.
3. Переглянути онлайн-урок
4. Переглянути відео (коротко)


ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 34     12 березня 2025 року (середа)

Тема:  Зростання української політичної активності.  Утворення політичних товариств і політичних партій.

1.Опрацювати параграф 21, с. 151-157.
2. Переглянути відео 



ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 33     11 березня 2025 року (вівторок)

Тема:  Зростання української політичної активності. Українсько-польське суперництво в Галичині. Українське представництво в Галицькому сеймі та австрійському парламенті у Відні. Народовська політика «нової ери». Утворення політичних товариств і політичних партій.

1.Опрацювати параграф 20, с. 145-151.
2. Переглянути відео 



ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ  
УРОК № 24    06 березня 2025 року  (четвер)

Тема: Китай в другій половині ХІХ - на початку ХХ ст. Сіньхайська революція.

1. Опрацювати параграф 20, с.168-175 або опорний конспект.
2. Опорний конспект  до теми.
3. Переглянути відео
4. Переглянути онлайн-урок.
5. Виконати завдання  (письмово).
Проаналізувавши документ на с. 173, поясніть, яку мету переслідувала британська Ост-Індська компанія та західні держави, постачаючи в Китай дешевий опіум. 
Зробіть висновок про те, як вплинула політика європейських держав на становище Китаю.



ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 32     05  березня 2025 року (середа)

Тема:  Національно-політичні й культурні течії в українському русі Галичини і Буковини: русофіли («москвофіли») і народовці («українофіли»). Гасло «органічної праці». Налагодження контактів Київської громади з галицькими народовцями. Зародження ідеї соборної України, Радикальний рух в Галичині.

1.Опрацювати параграф 19, с. 139-145.
2. Переглянути відео 
3. Заповнити таблицю "Національно-політичні й культурні течії в українському русі західноукраїнських земель в другій половині ХІХ століття" 




ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 31      04  березня 2025 року (вівторок)

Розпочинаємо вивчення нового розділу

Розділ 5.  Українські землі в складі Австро-Угорщини в
                другій половині XIX століття (7 год.)

Тема:  Зміни в політичному становищі західноукраїнських регіонів у зв’язку з Австрійської імперії на Австро-Угорську, запровадженням конституційно-парламентського устрою та децентралізацією. «Українське питання» в політиці австрійської влади.

1.Опрацювати параграф 18, с. 132-139.
2. Переглянути відео 



ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ  
УРОК № 23      27 лютого 2025 року  (четвер)

Тема: Японія. «Доба Мейдзі» в Японській імперії. Початок японської територіальної експансії. 

1. Опрацювати параграф 19, с. 161-168.
2. Опорний конспект  до теми
3. Переглянути відео  
"Доба Мейдзі"  (13.32 хв.)
5. Виконати завдання. Заповнити таблицю "Реформи 70-80-х років в Японії" з колонками: 1) назва реформ  2) суть реформи   3) наслідки. Порівняти із реформами 60-70-х років в Росії, зробити висновок.


ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 30     26 лютого 2025 року  (середа)

Тема: Узагальнення за розділом ІV  «Українські землі в складі Російської імперії в другій половині ХІХ ст.». Тематичний контроль.  
                                
1Опрацювати Узагальнення до розділу ІV  «Українські землі в складі Російської імперії в другій половині ХІХ ст.», с. 131.
2. Повторити розділ ІV,  параграфи 12-17, с. 92-130.
3. Тематичний контроль. Виконати тести онлайн за покликанням.



ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 29     25 лютого 2025 року  (вівторок)

Тема:  Практичне заняття № 4. Аналіз політики російської імперської влади в Україні на підставі Валуєвського циркуляру та Емського указу. 

Мета роботи:

ознайомитися з основними положеннями Валуєвського циркуляру (1863) та Емського указу (1876);

- проаналізувати їхній вплив на розвиток української культури, мови та суспільного життя;

-  розвивати навички критичного мислення, роботи з історичними джерелами та аналізу історичних документів.

Ознайомлення з матеріалами Практична робота № 4.

1. Ознайомлення з теоретичним матеріалом.

2. Робота з документами.

3. Сформулювати висновки.



ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ  
УРОК № 22      20 лютого 2025 року  (четвер)

Тема: Австро-Угорщина – дуалістична монархія. Утворення нових незалежних держав на Балканах.


ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 28     19 лютого 2025 року  (середа)

Тема:  Польський, єврейський та кримськотатарський рухи в Україні. Польське повстання 1863–1864 рр. та його наслідки для поляків і українців. 

Громадсько-політичне та культурне життя єврейського населення. Сіонізм. Кримськотатарське національне відродження.



ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 27     18 лютого 2025 року  (вівторок)

Тема:  Український національний рух: академічно-громадівський етап. Молоді громади. «Братство (Братерство) тарасівців». 

Південно-Західний відділ Російського географічного товариства. Молоді громади. «Братство (Братерство) тарасівців». Ідейні основи українського руху: Володимир Антонович і Михайло Драгоманов. Реакція російської громадськості й імперської влади на розвиток українського руху: Валуєвський циркуляр і Емський указ.



УРОК № 21      13 лютого 2025 року  (четвер)

Тема: «Великі реформи» в Росії. Колоніальна політика Російської імперії. Революція 1905–1907 рр. Столипінські реформи.  

1. Опрацювати параграф 17, с. 150-156.
2. Переглянути відео:  
"9 клас. Всесвітня історія. Урок 19-20. Російська імперія в другій половині ХІХ - на початку ХХ ст."(41,15 хв.)
"9 клас. Всесвітня історія. Російська імперія"(10,06 хв.)



ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 26      12 лютого 2025 року  (середа)

Тема:  Український національний рух: академічно-громадівський етап. Хлопомани і громадівський рух. Київська громада. 

Південно-Західний відділ Російського географічного товариства. Молоді громади. «Братство (Братерство) тарасівців». Ідейні основи українського руху: Володимир Антонович і Михайло Драгоманов. Реакція російської громадськості й імперської влади на розвиток українського руху: Валуєвський циркуляр і Емський указ.



ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 25      11 лютого 2025 року  (вівторок)

Тема:  Зміни в соціальній структурі населення. 

Становлення української інтелігенції. Розширення сфери застосування найманої праці. Формування робітництва. Труднощі адаптації селян до міських умов життя. Українські підприємці. Взаємини між підприємцями і найманими робітниками.



ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ  
УРОК № 20      06 лютого 2025 року  (четвер)

Тема: Економічне піднесення США. Антитрестівське законодавство. Експансіонізм. Режим сегрегації в південних штатах. «Справедливий курс» Теодора Рузвельта. «Нова демократія» Вудро Вільсона.  

1. Опрацювати параграф 16, с. 141-149.
2. Переглянути відео:  
"США"(33,37 хв.)
3. Дати письмову  вдповідь на запитання 7 на с. 149. 



ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 24      05 лютого 2025 року  (середа)

Тема:  Модернізація промисловості й сільського господарства. Торгівля. 

Втягнення підприємств України в імперський ринок. Урбанізація. Будівельна лихоманка. Зміни в транспортному сполученні: пароплавні компанії і розбудова залізничної мережі.




ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 23      04 лютого 2025 року  (вівторок)

Тема:  Ліквідація кріпацтва та реформи 1860-1970-х років




ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ  
УРОК № 19      30 січня 2025 року  (четвер)

Тема: Велика Британія. Втрата Великою Британією промислової першості. Посилення колоніальної експансії. Голод в Ірландії 1845–1849 рр. Ліберальні реформи Девіда Ллойд Джорджа. 

1. Опрацювати параграф 15, с. 135-141.
2. Переглянути відео:  
3. Дати усну вдповідь на запитання на с. 141. 



ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 22      29  січня 2025 року (середа)
 
Розділ 4 Українські землі в складі Російської імперії в
                другій половини XIX століття (9 год.)

Тема:  Україна в контексті міжнародних політичних подій середини ХІХ ст. Східна (Кримська) війна 1853–1856 рр. як поштовх до реформ у Російській імперії. Українці у Східній (Кримській) війні.

1.Опрацювати параграф 12, с. 92-97.
2. Переглянути відео 
3. Дати письмову вдповідь на запитання 8 на с. 97. 


ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 21     28 січня 2025 року  (вівторок)


Тема: Узагальнення за розділом ІІІ  «Повсякденне життя та культура України кінця ХVІІІ – першої половини ХІХ ст.». Тематичний контроль.  
                                
1. Опрацювати Узагальнення до розділу ІІІ  «Повсякденне життя та культура України кінця ХVІІІ – першої половини ХІХ ст.», с. 91.
2. Повторити розділ ІІІ,  параграфи 9-11, с. 71-88.
3. Тематичний контроль. Виконати тести онлайн за покликанням.



ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ  
УРОК № 18   23 січня 2025 року  (четвер)

Тема: Німецька імперія. Перехід Німеччини до «світової політики».  

1. Опрацювати параграф 14, с. 131-135.
2. Переглянути відео:  
3. Дати усну вдповідь на запитання на с. 135.



ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 20     22 січня 2025 року  (середа)

Тема:   Віртуальна мандрівка «Пам’ятки образотворчого мистецтва та архітектури України першої половини ХІХ ст.» Наш край у кінці ХVІІІ – першій половині ХІХ ст.

1. Підготувати план доповіді «Наш край у кінці ХVІІІ – першій половині ХІХ ст.»


ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 19     21 січня 2025 року  (вівторок)

Тема:  Практичне заняття № 3. Мініпроєкт про повсякденне життя мешканців України (селян, міщан, торговців, поміщиків) у першій половині ХІХ ст.

1.Переглянути відео
2. Виконати завдання до документів і зображень.



ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ  
УРОК № 17   16 січня 2025 року  (четвер)

Тема: Франція. Французько-прусська війна та її наслідки. Третя республіка у Франції. 

1. Опрацювати параграф 13, с. 122-130.
2. Переглянути відео:  
"Франція" (21,33 хв.)
3. Дати письмову вдповідь на запитання 6, 7 на с. 130. 





ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 18     15 січня 2025 року  (середа)

Тема:  Повсякденне життя сільського і міського населення. Сільська та міська забудова (приватний і громадський простори). Житло і побут дворян (шляхтичів), купців, міщан, селян. Одяг. Гігієна. Емансипація селянства. Становище жінки. 

1. Переглянути відео
2. Підготувати практичне завдання, с. 90.




ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 17     14 січня 2025 року  (середа)

Тема:  Музика, театр, образотворче мистецтво та архітектура у світлі культурно-мистецьких течій класицизму і романтизму та розвитку національного руху.

1.Опрацювати параграф 11, с. 83-88.
Національно-культурне життя поляків, росіян, євреїв, німців, кримських татар на теренах України. Єврейські «штетли».

2. Переглянути відео
 "Українське мистецтво кінця XVIII - пер. пол. XIX ст. Історія України нового часу" (7.15 хв.) 
 




ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ  
УРОК № 16     26  грудня 2024 року  (четвер)

Розпочинаємо вивчення
Розділу 3.  Модернізація країн  Європи й Америки в останній третині ХІХ - на початку ХХ ст. "Пробудження Азії".  12 годин

Тема: Монополізація економіки. Завершення формування індустріального суспільства в розвинених країнах світу.

1. Опрацювати параграф 12, с. 108-115.
2. Переглянути відео
3. Запитання та завдання, с. 114-115.



ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 16      24 грудня 2024 року  (вівторок)

Тема:  Розвиток української літератури.

1.Опрацювати параграф 10, с. 77-83.

Становлення сучасної української літературної мови. «Енеїда» Івана Котляревського – перший твір нової української літератури. Націєтворча роль літературних та історичних праць. Теми та образи української романтичної літератури та історичної белетристики. Тарас Шевченко і його «Кобзар».

2. 
Переглянути відео
Переглянути відео "Українська література, музика, драматургія XVIII - пер. пол. XIX ст. Історія України нового часу" (1-6.62 хв.) 
 


 


ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ  
УРОК № 15    19 грудня 2024 року  (четвер)

Тема: Утворення незалежних держав у Латинській Америці.
           Узагальнення за розділом ІІ "Європа та Америка в добу революцій   
            і національного об'єднання (1815-1870 рр.)". Тематичний контроль.                                   

1. Опрацювати параграф 11 (оглядово), с. 97-103.
2.  Переглянути відео
3. Повторити розділ ІІ,  параграфи 3-11, с. 7-103.
4. Тематичний контроль. Виконати тести онлайн за покликанням.



ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 15    17  грудня 2024 року  (вівторок)

Розділ 3.  Повсякденне життя та культура України 
              кінця XVIII - першої половини XIX століття  (7 год.)

Тема: Умови розвитку освіти й культури в Україні. Імперська політика в галузі освіти і науки.

1.Опрацювати параграф 9, с. 71-77.
2. Основні питання.

Умови розвитку освіти й культури в Україні. Імперська політика в галузі освіти й науки. Університети в Україні (Львівський, Харківський, Київський): освітнє, наукове, соціальне та політичне призначення. Елітарні навчальні заклади університетського типу: Кременецький ліцей, Рішельєвський ліцей в Одесі, Ніжинська гімназія вищих наук князя Безбородька. Інтелектуальні співтовариства.

3. 
Переглягути відео


відео "Історія України. ЗНО-2021. Тема 14. Культура України кінця  XVIII-першої половини XIX століття" (1-6.43 хв.)

8



ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ  
УРОК № 14   12 грудня 2024 року  (четвер)

Тема: Громадянська війна у США і «Реконструкція» Півдня. 

1. Опрацювати параграф 10, с. 90-97.
2. Переглянути відео:  
3. Запитання та завдання на с. 97 усно. 



ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 14     10 грудня 2024  (вівторок)

Тема: Узагальнення за розділом ІІ "Українські землі в складі Австрійської імперії наприкінці ХVІІІ - у першій половині ХІХ століття"
Тематичний контроль.

1. Повторити розділ ІІ, параграфи 6-8, с. 50-69.
2. Опрацювати "Узагальнення до розділу ІІ", с. 70.
3. Виконати тести онлайн.



ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ  
УРОК № 13     05 грудня 2024  (четвер)

Тема: Суспільні рухи в Російській імперії в першій половині ХІХ ст. 

1. Опрацювати параграф 9, с. 81-89.
2. Переглянути відео  
3. Завдання 6 на с. 89. Заповнити таблицю "Східна (Кримська )війна 1853-1855"




ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 13     03 грудня 2024  року (вівторок)

Тема: Практична робота №2.  Альманах "Русалка Дністровая"

Мета: проаналізувати зміст альманаху під кутом зору ідейного та емоційного наповнення, важливого для розвитку національного руху;
визначити значення альманаху «Русалка Дністровая» для розгортання українського національного руху на західноукраїнських землях.
1. Ознайомтеся із запропонованим матеріалом і виконайте завдання.
https://drive.google.com/file/d/1nu70Sro6YaM1yTUuunuFwgS6xLeTFo5p/view?usp=sharing
2. Сформулюйте висновки відповідно до мети заняття.
                                                                    

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ  
УРОК № 12    28 листопада 2024 року  (четвер)

Тема: Об'єднання Італії

1. Опрацювати параграф 8, с. 75-81.
2. Переглянути відео:  
3. Запитання 7 на с. 81 письмово.




ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 12   26 листопада 2024 року  (вівторок)

Тема:  "Весна народів" та суголосні їй події в Галичині, Букоаині й Закарпатті в 1848-1849 рр.

   
1. Опрацювати параграф 8, с. 62-67.
«Весна народів».
Скасування панщини. 
Перша політична організація українців – Головна Руська рада – та її національна програма. 
Газета «Зоря Галицька». 
Українці в австрійському парламенті.

3. Завдання 9 на с. 67 письмово.



ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ  
УРОК № 11    21 листопада 2024 року  (четвер)

Тема: Об'єднання Німеччини

1. Опрацювати параграф 7, с. 70-75.
2. Переглянути відео:  
3. Запитання 2 на с. 75 письмово.





ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 11   19 листопада 2024 року  (вівторок)

Тема:  Початки українського національного руху в Австрійській імперії
  
1. Опрацювати параграф 7,  с. 56-61.
Закарпатські «будителі». 
Товариство галицьких греко-католицьких священників. 
Національна діяльність Греко-католицької церкви. 
Гурток «Руська трійця». Дискусія про абетку (кирилиця чи латиниця) в Галичині. 
2. Переглянути відео 
3. Завдання  письмово: 6 (9 балів) або завдання 8 (12 балів), с. 61. 



ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ  
УРОК № 10     14 листопада 2024  (четвер)

Тема: "Весна народів". Революції 1848-1849 рр. в Західній і Центральній Європі.

1. Опрацювати параграф 6, с. 63-69.
Основні питання:

«Весна народів». Революції 1848–1849 рр. в Західній і Центральній Європі.
 Австрійська імперія доби Клемента фон Меттерніха. 
 Національні рухи слов’янських народів. 

2. Переглянути відео

3. Заповнити таблицю  "Революції в Європі в 1848-1849 рр." - завдання 6, с 70.




ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 10    12 листопада 2024 року  (вівторок) 

Починаємо вивчати розділ ІІ - 5 годин
"Українські землі в складі Австрійської імперії наприкінці ХVІІІ -  у першій половині  ХІХ ст."

Тема:  Адміністративно-територіальний устрій  українських регіонів у складі Австрійської імперії

1. Опрацювати параграф 6 підручника, с. 50-55.
Соціальний та етнічний склад населення. Організація імперської влади. Реформи Марії Терезії та Йосифа ІІ. «Освічений абсолютизм».
2. Переглянути відео:
5. Запитання та завдання, с. 55  (усно).


ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ  
УРОК № 9    7 листопада 2024 року  (четвер)

Тема:  Франція в період Реставрації Бурбонів. Революція 1830 р.  Липнева монархія
  
1. Опрацювати параграф 5, с. 56-62.
Основні питання:
Франція в період Реставрації Бурбонів. Революція 1830 р. Липнева монархія. 

3. Запитання та завдання на с. 62 усно.





ІСТОРІЯ УКРАЇНИ 
УРОК № 9    05 листопада  2024 року  (вівторок)

Тема: Узагальнення за розділом І "Українські землі в складі Російської імперії наприкінці ХVІІІ - у першій половині ХІХ ст.". Тематичний контроль.                                   
1. Повторити вступ, розділ І,  параграфи 1-5, с. 6-49.
2. Тематичний контроль. Виконати тести онлайн за покликанням.




ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ  
УРОК № 8    24 жовтня 2024 року  (четвер)

Тема:  Велика Британія
  
1. Опрацювати параграф 4, с. 49-56.
Основні питання:
Парламентські реформи у Великій Британії. 
Чартизм. 
Велика Британія – «майстерня світу». 
Зовнішня і колоніальна політика Великої Британії.
2. Переглянути відео:
3. Запитання та завдання на с. 55-56 усно.




ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 8    22  жовтня 2024 року  (вівторок)

Тема:   Практичне заняття № 2. Проаналізувати (усно або письмово) програмні документи Кирило-Мефодіївського братства під кутом зору відображення в них минулого/майбутнього України
  
Мета: охарактеризувати програмові документи, та на їх основі визначити основні цілі і завдання Кирило-Мефодіївського братства, вплив на розгортання національно-визвольного руху в Україні. 

1. Опрацювати документи.  Завдання
2. Заповнити таблицю.
3. Зробити висновок.




ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ  
УРОК № 7     17 жовтня 2024 року  (четвер)

Тема: Практичне заняття № 2. Суспільні наслідки індустріальної революції, зміни в житті та побуті різних верств населення в ХІХ ст.

Мета: на підставі аналізу наведеного тексту визначити, які зміни відбувалися в повсякденному житті різних верств населення тогочасної Європи.

1. Опрацювати матеріали Практичного заняття 2  підручника на с. 44-49
або в скороченому варіанті за посиланням:
2. Дати відповіді на запитання до документів:
І.  Суспільні наслідки індустріальної революції  (с. 44).
IV. Зміни в житті пересічних людей завдяки досягненням індустріальної
      революції (ілюстрації, с. 46-48).
3. Зробити висновок  відповідно до теми заняття. 
    Як вплинула індустріальна революція на життя людей? 





ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 7     15  жовтня 2024 року  (вівторок)

Тема:   Нації та націоналізм у сприйнятті людей ХІХ століття. Соціальні та політичні рухи. 
  
1. Опрацювати параграф 5,  с. 40-45.
2. Переглянути відео 
3. Письмове завдання на вибір: завдання 5 (9 балів) або завдання 8 (12 балів).




Розпочинаємо вивчення
Розділу 2.  Європа та Америка в добу  революцій і національного об’єднання (1815–1870 рр.).   10 годин

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ  
УРОК № 6     10 жовтня 2024 року  (четвер)

Тема: Індустріальна революція в країнах Західної Європи та її наслідки. 

1. Опрацювати параграф 3, с. 36-43.
2. Опорний конспект  до теми.
3. Переглянути відеоурок "Початок становлення індустріального суспільства"
(10.50 хв.)

4. Опрацювати  поняття 4-х ідеологій. Висловте власне судження щодо основних ідеологічних концепцій. Яка з них здається вам найпереконливішою?



ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 6    08 жовтня  2024 року  (вівторок)

Тема:  Кирило-Мефодіївське братство та ідея всеслов'янської республіки-федерації
   
1. Опрацювати параграф 4  с. 35-40.
2. Переглянути відео 
3. Завдання 7 на с. 39 письмово.



ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ  
УРОК № 5    03 жовтня  2024 року  (четвер)

Тема: Узагальнення за розділом І "Європа під час Французької революції    
            та наполеонівських війн". Тематичний контроль.                                   
     
1. Повторити розділ І,  параграфи 1-2, с. 7-34.
2. Тематичний контроль. Виконати тести онлайн за покликанням.

 

ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 5     01 жовтня  2024 року  (вівторок)

Тема:  Початок українського національного руху ("національне відродження"): козацький старшинський етап
  
1. Опрацювати параграф 3,  с. 29-34.
2. Переглянути відео 




ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ  
УРОК № 4   26 вересня 2024  року (четвер)

Тема: Практична робота № 1. «Утвердження принципів громадянського рівноправ’я: від Декларації прав людини і громадянина до Цивільного кодексу Наполеона» 

1. Опрацювати матеріал практичного заняття 1, с. 32-34.
2. Письмово виконати завдання:
 - 2-3 Декларації прав людини і громадянина;
- 2-4 Цивільного кодексу Наполеона.
3. Зробити висновок.



ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 4     24  вересня  2024 року  (вівторок)

Тема:  Соціальні та економічні зміни: криза кріпосницької системи, розмивання станових перегородок
  
1. Опрацювати параграф 2,  с. 22-28.
2. Переглянути відео 
(від 4,04 хв. до 6.00 хв.)
3. Запитання і завдання  на с. 28 усно.




ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ  
УРОК № 3   19 вересня 2024  року (четвер)

Тема: Консульство та імперія у Франції

1. Опрацювати параграф 2, с. 23-31.
2. Переглянути відео  
3. Завершити складання хронологічної таблиці "Французька революція кінця ХVІІІ століття". 



ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 3     17  вересня  2024 року  (вівторок)

Тема:  Франко-російська війна 1812 р. та плани Наполеона І щодо Східної Європи. 
  
1. Опрацювати параграф 1,  с. 15-22.
2. Переглянути відео 
(до 4,04 хв.)
3. Письмове завдання  7, с. 22. 




ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ  
УРОК № 2      12 вересня 2024 року  (четвер)

Тема: Французька революція кінця ХVІІІ століття

1. Опрацювати параграф 1, с. 14-23.
2. Переглянути відео  
3. Скласти хронологічну таблицю "Французька революція кінця ХVІІІ століття" (початок).




ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 2     10  вересня  2024 року  (вівторок)

Тема:   Нові російські порядки: імперське освоєння українського простору. Козацтво після ліквідації Запорозької Січі та Гетьманщини. 
  
1. Опрацювати параграф 1,  с. 18-22.
2. Переглянути відео 
(до 6,15 хв.)
3. Завдання на контурній карті: адміністративно-територіальний устрій українських земель в складі Російської і Австрійської імперій. 




ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ  
УРОК № 1     5  вересня  2024 року  (четвер)

Тема: Вступ

1. Опрацювати  Вступ,  с. 7-12.
2. Пояснити нові історичні поняття (завдання 3-4, с. 12).



2024/2025 навчальний рік
Вітаю на уроці істоії в 9 класі!

ІСТОРІЯ  УКРАЇНИ
УРОК № 1     3 вересня  2024 року  (вівторок)

Тема: Повторення. "Довге"ХІХ століття в історії України: територія, населення, влада. 

1. Опрацювати  "Повторення", с. 4-5.
2. Повторити періодизацію історії.


ХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХХ


      4. 30 хв.
    3. 59 хв.
5. 


Атлас. Історія України 9 клас.

https://history.vn.ua/atlas/atlas-ukraine-history-9-class-2013/

Атлас. Всесвітня історія 9 клас.


Наполеонівські війни. 3D

https://ua.mozaweb.com/lexikon.php?cmd=getlist&let=3D&sid=TOR



Немає коментарів:

Дописати коментар